• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht ALM Busy Circuits SID Guts Deluxe ALM-012 + SID chip clone (6581)

Prijs
300 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

SmartBits

hodie mihi cras tibi
Staff member
Lid sinds
3 oktober 2010
Berichten
4.498
Locatie
Nijmegen
Mijn SID Guts Deluxe mag de deur uit. M.i. de beste SID source in Eurorack, heerlijke rauwe sounds! Er zit een SID clone in (van een 6581 chip), weet helaas niet welk type het is, ik vermoed SwinSID. Nadeel van deze clone is dat de external input daar niet mee werkt. Daarvoor moet je een echte SID chip er in zetten of 1 van de andere beschikbare clones waar dat wel bij werkt. Maar dat is dan ook het enige nadeel. Voor de rest werkt de module perfect. Geen rackrash, ik gebruik altijd washers. De originele (luxe) verpakking zit er ook bij, kan zelfs functioneren als broodtrommel om je collega's op je werk mee te imponeren.
Module is uiteraard ook te testen met een kopje koffie er bij. :koffie:

IMG_0715.JPEG


IMG_0714.JPEG


IMG_0716.JPEG


IMG_0717.JPEG
 
Back
Top