Gloomy ft. Soho-D - Insane Outsane To Sane

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.130
Locatie
België
Pats, boem

Wij vertellen jullie hoe jullie gezond moeten worden.

Hier is een volledig zotte vloervuller
Soho-D deed de grappige intro.
Voor de rest zou ik zeggen:

koemkinu
ko em ki nu --- un ik me ok koemkinu
Jesu
ubn
Jesu
Jesu Regel
unik me oke 😉
koemkinu

Hell, just enjoy this c-raaaazy track :-)

Soho-D & Gloomy



of

 
Persoonlijk vind ik het één van mijn beste. Misschien inzetten voor de contest die eraan komt?

Ik hoor het graag van jullie allemaal.

Thnx Jimmy, thnx Dilago

Grtz

Gloomy
 
Misschien inzetten voor de contest die eraan komt?

Nee.

Deze track is goed gedaan hoor. Hoewel hij aan mijn kant niet goed "to the point" komt, misschien omdat de kick er niet lekker uit springt - dunno. Maar ik heb net Music Makes Me gehoord, en die topt deze hard, wat mij betreft. Checkte de titel voor de zekerheid, en zat er direct weer in. Echt fan van die :) dus bevooroordeeld ;)
 
Je mag trots zijn op je oeuvre. Die winst heb je nu al te pakken.

Vergeet niet dat ik nog een hele rits van jouw tracks te gaan heb. Vrees dat jouw output mijn input overstijgt ;) maar ik doe m'n best
 
Ooooh, dank je wel man, dat is fijn om te lezen.

Maar je moet weten dat, zoals ik altijd gezegd heb, de muziek secundair is. Mijn boodschappen, die ik al sinds 2006 verspreid, zijn het meest belangrijk. Daarbij een passende titel en passend Artwork en we zijn vertrokken.

Ooit.

:)

dus, wat ik wil zeggen is dat het idd een onmogelijke taak is om Gloomy bij te houden. Ik vergeef het je wel hoor :)
 
Ja het is wel een leuke poppy dance track, maar ook wel een beetje zooitje...ik krijg er een beetje botsauto vibes van :)
 
botsauto's zijn fijn om in te zitten en fijn om naar te kijken. Creeëren van shock-effects. Dus dat is feedback die heel goed binnenkomt, dank je wel hiervoor jando!
 
Lekker nummer hoor...
Vrij druk idd, maar leuke stem samples.
Goede breaks.
Alleen bij 2:58 komt er een bassdrum bij die iets eerder had moeten voorkomen...
die zat qua laag beter dan de bassdrum die je nu gebruikt.

voor de rest :okdan:
 
Hey @Googol , thanks man voor je leuke commentaar.

Ja, ik ben dat onlangs beginnen toepassen: de bass sneller introduceren, is vaak idd beter.

Leuk, thnx

Gloomy
 
Back
Top