• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

19" apparaten opruiming - 1176LN

Prijs
1 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

Innisten

Krucial Moal
Lid sinds
31 januari 2009
Berichten
398
Locatie
Roosendaal
Mijn 19" rack zit vol, en ook de kist met niet in gebruik zijnd 19" spul is vol.
Er mag dus wat weg.

Van boven naar beneden:
-1176 clown gemaakt door Synny. Naar mij verteld is, gemaakt met zeer goede componenten. Hoe dan ook, hij klinkt super. Wel kleine gebruiksaanwijzing; volgens mij is ratio 4 in werkelijkheid 8 en ratio 8 in werkelijkheid 4. Mag weg voor E 200,-
-Een Drawmer DL251. Super compressor en net gereviseerd. Maar er staat er één op Marktplaats voor weinig, dus raad ik aan die te kopen :)
-SPL Vitalizer mk2 (de versie met XLR en jack). De analoge 'shine' creator. Mag weg voor E 250,-
-Focusrite compounder. Goede compressor met de Bass expander functie voor monster laag. Ooit nieuw gekocht, maar staat al veel te lang niets te doen. Mag weg voor E 120,-
-ART TCS. Had ik al een bericht van gemaakt, maar nu nogmaals: Geinige compressor met per kanaal zowel opto- als VCA- compressie.Van één kanaal doet de backlight van de VU meter het niet en één kanaal heeft soms hard signaal nodig om weer op gang te komen. Voor de klusser dus. Mag weg voor E 75,-.
 

Attachments

  • Schermafbeelding 2023-10-18 om 22.03.12.png
    Schermafbeelding 2023-10-18 om 22.03.12.png
    1,6 MB · Bekeken: 219
Back
Top