• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Grote Studio opruiming

Prijs
1 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Eclectic

Virtueel Analoog
Lid sinds
8 november 2020
Berichten
1.649
Locatie
Flevoland
Beste Forumleden, ik ga flink snoeien in mijn setup omdat ik merk dat ik met de beperkte tijd die ik heb er niet meer aan toe kom om alles met enige regelmaat te gebruiken.
Niets van dit moet weg, het is me ook allemaal even dierbaar, dus laten we kijken wat er het eerst gaat en wanneer er voldoende gesnoeid is. :-)
De prijzen zijn wel vast, wil je meer zaken in een koop, dan kunnen we samen kijken.

Degene die eerder van mij hebben gekocht, weten het, ALLES is altijd in nieuwstaat, rookvrij, niet beduimeld door Macdonalds handjes en altijd eerste eigenaar.
Ik heb geen dozen meer, wel ongelezen manuals waar van toepassing. (Ik PDF altijd)

TASCAM CG-1000 Masterclock €1.000
SPL Madison €1.400
SSL Alphalink Madi SX €1.800
SSL Nucleus 2 (DANTE) €3.500
Avalon Design AD 2055 Pure class A Equalizer €2.800
BuzzAudio Model Soc 1.1 Stereo Optical Compressor €2.200
OXI Instruments ONE sequencer €600,00
AcidLabs Drumatix €600,00
FURMAN M-10x E 19" verdeler / filter / overspanning € €110,00
Conductive Labs MRCC €439,00

MOOG DFAM + Subharmonicon + Mother-32 in MOOG 3-tier rack + cover op maat + 3 verpakkingen moog patchkabels voor € 1.700
Novation PEAK Desktop €1.150,00
Pioneer TORAIZ SP-16 €850,00
Behringer TD-3-MO SR €150,00
Behringer TD-3 Black €89,00
Sequential OB-6 Module €1.900
ROLAND SE-02 €389,00
 
Back
Top