TAL-Drum $8 en TAL-J-8 $11

Bij AudioDeluxe: TAL-Drum en TAL-J-8 :)

nice: voor de leut gekocht (de GAS thread negeer ik, hè hè). eens kijken wat ze kunnen.

11 dollar voor TAL-J-8 (mét MPE, ik heb ook de Arturia die erg goed klinkt, maar deze heeft ook nog de split modus... nou ja... kijken of het wat is...)
en 8 dollar voor de TAL-drum, kan van pas komen....

dank!
 
allebei toppers, tal drum is mijn main drumbrain deze dagen en die tal j-8 is gewoon gruwelijk goed.
Kopen als je ze nog niet hebt, super support ook. Als je een bug hebt is een dag later de fix klaar. Top designer/publisher en een van mijn absolute favs.
 
Was eerder op de avond ook al zo. Ik ben benieuwd of ze op een later moment nog beschikbaar komen..
 
Nog steeds ja.. raar dat software ‘out-of-stock’ raakt..
 
Nog steeds ja.. raar dat software ‘out-of-stock’ raakt..
Ik denk dat ze maar een gelimiteerd aantal verkopen. TAL heeft ook weleens aanbiedingen, maar niet zo extreem. Wel jammer, zou graag TAL Drum nog eens oppikken. J-8 is inderdaad een aanrader (net als TAL Sampler trouwens).
 
Mijn cynische kant zegt; bait and switch. Gisteren was het zo dat ik pas te zien kreeg dat het uitverkocht was nadat ik een account aangemaakt heb en ingelogd ben. Nooit iets gekocht bij deze shop en wellicht blijft dat dan ook maar zo.
 
Mijn cynische kant zegt; bait and switch. Gisteren was het zo dat ik pas te zien kreeg dat het uitverkocht was nadat ik een account aangemaakt heb en ingelogd ben. Nooit iets gekocht bij deze shop en wellicht blijft dat dan ook maar zo.
Och, dat valt wel mee bij AudioDeluxe. Heb er al een aantal dealtjes kunnen halen. Dit is de eerste keer dat ik het ‘out-of-stock’ zie.
 
Mijn cynische kant zegt; bait and switch. Gisteren was het zo dat ik pas te zien kreeg dat het uitverkocht was nadat ik een account aangemaakt heb en ingelogd ben. Nooit iets gekocht bij deze shop en wellicht blijft dat dan ook maar zo.

ik heb ze kunnen kopen. en inderdaad een tijd later zag ik meldingen over "out-of-stock".

audiodeluxe staat niet bekend om dit soort lokkertjes. audiodeluxe is betrouwbaar. toch redelik wat gekocht, via die site.

ik heb de licenties nog niet ontvangen, dát wél.
 
Fijn te horen dat jullie er goede ervaringen mee hebben!

ja maar jammer, dat er nu die out-of-stock melding is, voor jouw b.v. wellicht tijdelik?

nog even gekeken, ze hebben meer aanbiedingen, de TALs staan er nog bij, wel met out-o-stock.


wellicht?
 
Komt goed hoor, ik zit eigenlijk op een goede deal voor TAL sampler te hopen. Wie weet later dit jaar tijdens het sale seizoen?
 
TAL-J-8 wel op kunnen pikken via Audiodeluxe, helaas zag ik de TAL-Drum aanbieding te laat.
 
Heb ze ook gekocht, maar de licenties ook nog niet ontvangen. Dit was vast een foutje. Tal heeft echt nooit dit soort aanbiedingen en J-8 was pas nog in de sale voor 60 dollar ex btw. De Tal producten zijn nu overigens helemaal niet zichtbaar meer op Audiodeluxe.

Verder een zeer betrouwbare webshop. Altijd goede ervaring met Audiodeluxe.
 
Komt goed hoor, ik zit eigenlijk op een goede deal voor TAL sampler te hopen. Wie weet later dit jaar tijdens het sale seizoen?
Op black friday kopen. Ze geven de actie tegenwoordig niet meer aan, maar de korting wordt wel gegeven op die dag.
 
Zit ook al anderhalve dag te refreshen. Helaas lijkt het er nu op dat de betreffende plugins zijn verdwenen.
 

En 9 uur geleden kreeg ik een mail van Audiodeluxe, zie wel of het nog komt:
Apologies for the delay in processing your TAL Software license.

We are waiting on the US Distributor to provide more licenses and have been told they are waiting on TAL Software.

We appreciate your patience.
-The AudioDeluxe Team

Anyways, ben ook tevreden met Steinberg Grooveagent 5 voor ong. 33 euro. Prima deal.
Inmiddels out-of-stock.
 
Anyways, ben ook tevreden met Steinberg Grooveagent 5 voor ong. 33 euro. Prima deal.

ja, die zag ik te laat, erg mooie deal..

en heb dezelfde e-mail binnen van Audiodeluxe en 1 TAL serial (de J-8) en de freebie van IKM (die ik al heb...). nog bedankt @peterdh !
 
De TAL-DRUM deal gaat niet door.

Sorry for the long delay on your order.

The promotion for TAL Software was agreed upon between the US Distributor and TAL Software. We ran the promotion as provided to us many weeks ago.

This was not a pricing mistake by us and in line with the many promotions we are running during our Anniversary sale.

We were informed today by the US Distributor that a dispute arose between them and TAL Software and they would not be supplying any more licenses for any outstanding orders and have ended the promotion.

A full refund has been issued for your Order

In addition, we have deposited $5 DeluxeBucks in your account to be used on anything in the future.

Please allow up to 48 hours for your refund to post to your original payment method.

Deepest apologies from The AudioDeluxe Team.
 
Back
Top