Eind 90’s (drum) samplers

Status
Please reply by conversation.

L56

I can has synthsaiser?
Lid sinds
24 april 2004
Berichten
1.416
Locatie
De parel van Brabant
“Nostalgie is heroine voor de ouderen” en “valse nostalgie” bla bla ja ja :D

Ben (oud en) op zoek naar (naar een fix en) iets als een Akai S5/6000 of EMU E4 ultra serie. Mag ook keyboard zijn denk ik. Of Roland MV8800.

Eigenlijk alles wat een waveform op het display kan laten zien. Geen 12 bit, 22khz gedoe met hexideimaal geneuzel en quickdisks of muizen die zo zeldzaam zijn als unobtanium.

Verder graag in goede staat (met name knoppen/encoders/display) en niet-rokerstudio. Krassen op tackoren of case maakt mij niet uit.

Noem de specs en je prijs en nee, zo rijk ben ik niet ;-)

Dankbaar ben ik en in afwachtende houding af wachtende, uw medeforumlid uit de oudheid,

Jurgen
 
Misschien is een MV8000 ook een optie? Roland MV-8000
Volgens de beschrijving in goede staat maar de Play toets van de sequencer hapert (?)

Een MV8000 heeft standaard geen VGA (monitor) kaart.. hij wordt niet vertoond maar misschien zit ie er wel op? Zonder VGA kaart is er ook mee te werken trouwens.. zelfs met de sequencer.

Ik heb nog een MV8000 en 8800. Eigenlijk vewend met de nieuwe Akai's maar ik heb er best lang naartoe geleefd voor ik ze kon kopen.. ga onherhoepelijk spijt krijgen als ik ze wegdoe.. :D
 
Laatst gewijzigd:
  • Duimpje
Duimpjes: L56
Dank voor je antwoord!

Ik hoop idd op vergeten samplers die forumleden al 10 jaar werkeloos in hun rack hebben hangen of studio hebben staan.

Ik ken de meeste advertenties wel en zoals bij deze: de play knop is vrij cruciaal voor een MV8000. Ik heb al eens een MV8800 gehad en weet dat VGA optie on-ontbeerlijk is. Temeer omdat de MV8000 groen monochroom is en het zelfs in kleur op de MV8800 voor mij geen werken was. En dan hoop ik het e.e.a wel even te kunnen testen en 8 uur naar Chemnitz is best ver ;-)

Geheel in tegenspraak: bijna een S5000 uit Japan voor 350 euro en free shipping van E-bay gekocht....tot ik zag dat dezelfde fotos ook bij een andere verkoper (uit japan) stonden.Wie de echte is en wie de oplichter mogen ze onder elkaar gaan uitvechten :(
 
Dank voor je antwoord!

Ik hoop idd op vergeten samplers die forumleden al 10 jaar werkeloos in hun rack hebben hangen of studio hebben staan.

Ik ken de meeste advertenties wel en zoals bij deze: de play knop is vrij cruciaal voor een MV8000. Ik heb al eens een MV8800 gehad en weet dat VGA optie on-ontbeerlijk is. Temeer omdat de MV8000 groen monochroom is en het zelfs in kleur op de MV8800 voor mij geen werken was. En dan hoop ik het e.e.a wel even te kunnen testen en 8 uur naar Chemnitz is best ver ;-)

Geheel in tegenspraak: bijna een S5000 uit Japan voor 350 euro en free shipping van E-bay gekocht....tot ik zag dat dezelfde fotos ook bij een andere verkoper (uit japan) stonden.Wie de echte is en wie de oplichter mogen ze onder elkaar gaan uitvechten :(
ok.. snap ik ja.. zelf zou ik op verzending gokken met de MV.. als de VGA expansie erin zit idd.

Deze ook al gecontact? ≥ Akai S5000 — Samplers — Marktplaats
 
  • Duimpje
Duimpjes: L56
Ja, ik ken ze allemaal (deze staat 2x op marktplaats, wegens int. verhuizing met deadline die al ruim een maand verlopen is), nee geen contact. Stond me niet aan. Ben een rare wdb misschien.
 
Zou een E-mu E6400 Classic aansluiten bij je behoeften?
 
Hoi AxiMaxi
Zeker, in de richting die ik zoek, maar heb ik net 3 weken geleden gekocht. De mijne is echter wel ”kaal” qua opties (64mb, geen uitbreidingskaarten) maar nu wel een zuluscsi sd drive. Wat heeft de jouwe?
 
128MB en een ingebouwde 1GB harde schijf *PLUS* een rackmodule met CD-ROM speler en ZIP-drive. En een shitload samples op CD en ZIP.

Ik verkoop sampler en drive rack alleen samen, voordat je het vraagt 😬
 
Hey AxiMaxi,

Bedankt voor het aanbod maar ik heb contact met iemand die E6400 Ultra voor me heeft.

Nu dus nog op zoek naar iets als een Akai S5/6000.
 
Superversamelsamplersondag was succesvol en de nieuwer speeltjes staan nu thuis.

Het spaarpotje is leeg dus deze mag op slot. Bedankt iedereen voor het meedenken en de aanbiedingen. Zeer gewaardeerd! :halleluja

:slotje:
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top