Release Limited Edition 12'' Vinyl LP In Transit

monkey

https://www.instagram.com/thenightservicecommute/
Lid sinds
20 december 2014
Berichten
224
Locatie
space
Hallo allemaal

Ik ben blij en trots dat ik kan meedelen dat ik mijn debuutalbum In Transit uit is. Het is een lange reis geweest,maar nu is het dan zo ver. Met de hulp van fantastische mensen is dit album een feit geworden. Het album heeft een gelimiteerde oplage van 300 stuks en is geperst op 140 grams zwart vinyl. (whoop whoop) Het album is te verkrijgen via de Bandcamp van Certain Sound Records.

Link naar album

Voor meer info, of vragen stuur ff een berichtje.

Het zou ons enorm helpen als iedereen het woord zou willen verspreiden.

Groet,
Tommy
 

Attachments

  • front.png
    front.png
    1,3 MB · Bekeken: 69
  • back.png
    back.png
    462 KB · Bekeken: 51
Gefeliciteerd met je debut album. Klinkt heel goed, alsof ik naar een hele (grote) band aan het luisteren ben. Toch even benieuwd, heb je dit alles zelf gespeeld en opgenomen of heb je de muziek geschreven en anderen in laten spelen (of een combinatie van die dingen)?
 
Gefeliciteerd met je debut album. Klinkt heel goed, alsof ik naar een hele (grote) band aan het luisteren ben. Toch even benieuwd, heb je dit alles zelf gespeeld en opgenomen of heb je de muziek geschreven en anderen in laten spelen (of een combinatie van die dingen)?
Thanks, het meeste heb ik zelf ingespeeld. De altsaxofoon en gitaar zijn gast doormuzikanten ingespeeld. De opnames heb ik bij mij in de studio gedaan.
 
Back
Top