Canta

Voor als de energie er nog voor is: @andreos zou de download-knop nog kunnen activeren, dan weten we zeker(der) welke audio er wordt afgespeeld. Dat zou dan een andere moeten zijn als de mp3 die @Bahamut ontving. (Zul je zien dat ze identiek zijn.. ik ga alvast op zoek naar een hoed om op te eten...)
 
Haha, sorry voor al het gedoe in je topic @andreos, maar we zijn dichtbij een oplossing.
Als het écht dezelfde mp3 is, is de enige reden die ik nog kan bedenken dat het afhankelijk van de upload-locatie op één of andere manier anders wordt verwerkt door Soundcloud.
 
Haha, sorry voor al het gedoe in je topic @andreos, maar we zijn dichtbij een oplossing.
Als het écht dezelfde mp3 is, is de enige reden die ik nog kan bedenken dat het afhankelijk van de upload-locatie op één of andere manier anders wordt verwerkt door Soundcloud.
Ja dat kan ook nog.
Ik ga eerst een andere maken.
Kijken of het probleem nog bestaat.


Groeten van andreos.
 
Dank voor de toelichting @Bahamut, da's inderdaad de positieve vibe die ik ook heb.. kan me goed voorstellen dat @andreos ons inmiddels een stel azijnpissers vindt haha.. maar gelukkig lijkt dat mee te vallen..

En prima, @andreos! Mooie manier om weer een nieuw muziekje van je te horen straks.
 
Back
Top