• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Analogue Solutions Leipzig-S

Prijs
690 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

pip

Ouwe rot
Lid sinds
17 januari 2008
Berichten
1.231
Locatie
Delft
Toch maar in de verkoop, ik gebruik hem namelijk bijna nooit meer. Hieronder mijn oude tekst :)

-


Bijzondere synth met ingebouwde analoge sequencer en Moog filter.

Rauw analoog karakter, maar ook erg geschikt voor de typische Moog sounds. Met de modulatie, sync en sequencing opties krijg je er fantastische sounds uit.

Ik doe ‘m weg omdat ik het liefst gewoon synths met keyboard heb.

In goede staat. Onlangs vier rotary switches professioneel vervangen.

Deze versie is ooit bedoeld voor multi-chaining en als je hem als monosynth wil gebruiken moet je even opstarten met de midi-knop ingedrukt. Ik zeg het er maar even bij ;-)

Ik heb zelf een eikenhouten rack behuizinkje gemaakt en de sequencer knoppen vervangen door mooiere. Die kan je er gratis bij krijgen.

Vaste prijs.

Ophalen in Delft of verzenden voor risico koper.
 

Attachments

  • IMG_5020.jpeg
    IMG_5020.jpeg
    233,5 KB · Bekeken: 100
  • IMG_5021.jpeg
    IMG_5021.jpeg
    213 KB · Bekeken: 89
  • IMG_5022.jpeg
    IMG_5022.jpeg
    172,9 KB · Bekeken: 80
  • IMG_5024.jpeg
    IMG_5024.jpeg
    135,5 KB · Bekeken: 74
  • IMG_5023.jpeg
    IMG_5023.jpeg
    94,4 KB · Bekeken: 83
  • IMG_5016.jpeg
    IMG_5016.jpeg
    233,9 KB · Bekeken: 94
Back
Top