Moog Moogerfooger MF-102 gezocht

Status
Please reply by conversation.

Zralox

Nieuwkomer
Lid sinds
20 september 2023
Berichten
3
Locatie
Zuid-Holland
Hoi, Ik ben al een lange tijd op zoek naar een MF-102 Ring Modulator. Ze zijn al ff uit de productie en slecht te vinden. Op Marktplaats (de algemene, niet SynthForum MP) zijn er wel enkele te vinden maar volgens mij vragen die mensen er echt veel meer voor dan ze waard zijn.

Kan iemand mij verder helpen met mijn zoektocht hiernaar?
 
Waarom per se een Moog? Ik vrees dat de gekken er nog steeds veel voor geven, dus het kan even duren voordat je een betaalbare hebt. Nieuw waren ze ook niet echt goedkoop.
 
Waarom per se een Moog? Ik vrees dat de gekken er nog steeds veel voor geven, dus het kan even duren voordat je een betaalbare hebt. Nieuw waren ze ook niet echt goedkoop.
Ik zoek deze eigenlijk niet per se voor muziek. Dit exemplaar werd gebruikt in de tv-serie Doctor Who om de stemmen van o.a. de Daleks en Cybermen (aliens) mee te creeëren. Soortgelijke Ring Modulators zullen dus een vergelijkbaar effect geven maar niet hetzelfde als het origineel:P

Ik baal overig wel als een stekker dat ik dat ding nooit nieuw gekocht heb toen ze nog gemaakt werden:stupid
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top