Gratis EQ plug-in van Pulsar

Bono

S.P.Q.R.
Lid sinds
19 september 2011
Berichten
1.906
Locatie
Kampen
  • On-screen curve edition
  • Per band Mid-Side Processing options
  • Auto gain compensation
  • Comprehensive digital metering
  • Spectrum Analysis
  • Smart and resizable GUI
  • Up to 8x oversampling
  • Presets from world-class sound engineers
hij is gratis tot 31 oktober 2023




1694792394263.gif
 
thx, ik heb wel eens gekeken naar de hardware van deze en soortgenoten bij vintagetools.de maar dat loopt erg in de papieren. ben wel fan van dit soort eq's, heb zelf nog een gemankeerd BFE EQ in het rack. Volgens mij heeft soundtoys een vergelijkbare emulatie van een Siemens EQ. Website van pulsar ligt er bij mij wel uit. Hopelijk vanavond in de gelegenheid om m wel te downloaden.
 
thx, ik heb wel eens gekeken naar de hardware van deze en soortgenoten bij vintagetools.de maar dat loopt erg in de papieren. ben wel fan van dit soort eq's, heb zelf nog een gemankeerd BFE EQ in het rack. Volgens mij heeft soundtoys een vergelijkbare emulatie van een Siemens EQ. Website van pulsar ligt er bij mij wel uit. Hopelijk vanavond in de gelegenheid om m wel te downloaden.
Via Plugin Boutique kun je hem ook downloaden:
 
Volgens mij heeft soundtoys een vergelijkbare emulatie van een Siemens EQ.
Dat is de SIE-Q, emulatie van de W295b. Die gebruik ik veelvuldig, heerlijk om op een spoor het hoog te accentueren. Veel minder uitgebreid dan het ding in de openingspost (want geen mid/side en allen op de mid band kun je de frequentie regelen).

Ik heb al zo veel EQ plugins, is dit er één die de moeite van het installeren waard is?
 
Heb een licentie aangevraagd. Kijk wel of hij in mijn toolbox past. :okdan:
 
Die heb ik al een tijdje en gebruik ik ook regelmatig. Maar dat is toch een software versie van deze: w2395c? Of is die op zijn beurt weer geïnspireerd op de w495?
 
Die heb ik al een tijdje en gebruik ik ook regelmatig. Maar dat is toch een software versie van deze: w2395c? Of is die op zijn beurt weer geïnspireerd op de w495?
ja precies zoals je het zegt volgens mij. heb m net geprobeerd. ik was niet heel erg onder de indruk maar misschien komt dat omdat ik net de fuse audiolabs VPRE 376 heb gekocht (kwam die freebie op hun website tegen) en daar ben ik wel van onder de indruk: Fuse Audio Labs | Audio Plugins and Mobile Audio Apps geen eq natuurlijk, en gewoon betaald maar erg goed. heeft een 1a 1,5 dB compressie effect op de peak dat goed en levendig klinkt. KB komt hier mooi naar voren.

voor mij een adequaat medicijn tegen echt dure gass; hoef de hardware nu niet meer, emuleer nu de mooie duitse vintage modules met goedkope plugins.
 
Back
Top