Yamaha SK serie

MTXl84

Scherpschutter
Lid sinds
24 januari 2023
Berichten
71
Locatie
Haarlem
Ben benieuwd naar de prijzen (in Nederland) van de Yamaha SK serie (met namen de SK-20, 30 en 50D). :)
 
50D kan je nog wel eens voor rond de 1000 tot 1500 scoren op MP, SK 30 is erg zeldzaam, laatste keer dat ik er 1 in goede staat tegenkwam was dat al over de 3500 en niet in NL (2022)
 
50D kan je nog wel eens voor rond de 1000 tot 1500 scoren op MP, SK 30 is erg zeldzaam, laatste keer dat ik er 1 in goede staat tegenkwam was dat al over de 3500 en niet in NL (2022)
Da’s apart, had gedacht dat die beest van een SK-50D veel duurder zou zijn. Nu is mijn keuze wel duidelijk haha. Dankjewel :)
 
Als t enigszins dichtbij is maakt die zwaarte niet echt uit, ruimte wordt wel even een ding, maar dat zijn zorgen voor toekomstige tijden. Erg bedankt voor je info :)
 
Vergeet de SK 15 niet.
Iets minder gewicht dan de 20 volgens mij en toch veelzijdig.
Als er een reface versie van zou komen ging ik voor de bijl.

 
Vergeet de SK 15 niet.
Iets minder gewicht dan de 20 volgens mij en toch veelzijdig.
Als er een reface versie van zou komen ging ik voor de bijl.


Tja, de SK-50D is de veelzijdigste en kost niet belachelijk veel, wel n behoorlijk gewicht. Overigens ben ik ook geïnteresseerd in andere string synths/ensembles.
 
Had je deze ook al in beeld?
Weer een apart verhaal.


Heb je je al helemaal lekker uitgeleefd op de bolina, streichfett, VP03 en vc 340?
Veel string ensembles voor weinig.
 
Back
Top