• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht RME Fireface 400

Prijs
325 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

Void Pointer

Stamgast
Lid sinds
20 december 2007
Berichten
454
Locatie
Amsterdam
Wegens een upgrade gaat mijn oude vertrouwde Fireface 400 in de verkoop. Het geheel komt compleet met de originele 19" rack-oren, 2x MIDI in/out breakout kabel en netadapter. Ook doe ik er een FireWire 400 kabel bij.

De Fireface 400 wordt nog steeds software-matig ondersteund door RME en werkt met de meest recente OS'en (naar verluidt ook m-series Macs; heb ik echter niet zelf kunnen testen). Voor de prijs is dit een erg leuke manier om kennis te maken met de legendarische converters van RME.

Eventueel heb ik er een PCI-e FireWire kaart bij a €30 (ex-16415 model / chipset; nieuwprijs zo rond de €65)
 

Attachments

  • RME 1.jpeg
    RME 1.jpeg
    192,1 KB · Bekeken: 106
  • RME 2.jpeg
    RME 2.jpeg
    222,2 KB · Bekeken: 99
Back
Top