Protocol for Beauty

Mooi nummer hoor... (beetje rock/jazzy)

En wat schoonheid betreft; iedereen kan 120 kilo en zwaarder worden en dan heeft schoonheid voor veel mensen toch een "andere mening" :r:D

20230727072150468818.png
 
Altijd best een trip, die lange en complexe tracks die je maar tevoorschijn weet te toveren. Ergens halverwege verslapte mijn aandacht wat maar het jazzy gedeelte maakt het weer goed. Abrupte overgangen blijven wennen maar da's je stijl heb je al eens aangegeven.
 
Mooi nummer hoor... (beetje rock/jazzy)

En wat schoonheid betreft; iedereen kan 120 kilo en zwaarder worden en dan heeft schoonheid voor veel mensen toch een "andere mening" :r:D
Dank je wel Googol. Super dat je 'm leuk vind. Iedereen is gewoon goed zoals die is. Het is vaak de marketing van de beauty industrie die mensen aan het twijfelen weet te brengen om hun uiterlijk te veranderen/te perfectioneren. Niet vreemd, want er gaan vele miljarden in om. In Nederland is de omzet alleen al 3.7 miljard euro/jaar
 
Altijd best een trip, die lange en complexe tracks die je maar tevoorschijn weet te toveren. Ergens halverwege verslapte mijn aandacht wat maar het jazzy gedeelte maakt het weer goed. Abrupte overgangen blijven wennen maar da's je stijl heb je al eens aangegeven.
Dank je Jando voor je commentaar. Ik ben idd niet zo van gangbare structuren/patronen :D. Kan me voorstellen dat het soms ff wennen is.
 
Back
Top