Electrix Filter Queen 2x

Status
Please reply by conversation.
Thanks! :okdan:
Die op Kleinanzeigen kan ik niet vinden helaas. Waarschijnlijk al weg?
Die op Reverb is een dure combi met EQ killer. Ik zoek eigenlijk alleen de Filter Queen.
Maar het liefst ook een op het vaste EU land i.v.m. die vreselijke invoerkosten. Het beste zou nog zijn hier op het SF :D
 
Thanks! :okdan:
Die op Kleinanzeigen kan ik niet vinden helaas. Waarschijnlijk al weg?
Die op Reverb is een dure combi met EQ killer. Ik zoek eigenlijk alleen de Filter Queen.
Maar het liefst ook een op het vaste EU land i.v.m. die vreselijke invoerkosten. Het beste zou nog zijn hier op het SF :D
Alleen de filter queen op Reverb ook hoor, met originele doos en koppelstuk erbij. Kan zijn dat je zoekresultaten niet ziet omdat de verzending naar NL niet is voorzien. Wel nieuwsgierig; 2x filterqueen ipv 1 filterfactory?
 
304.69EUR
11% price drop
+ €96.73EUR Shipping
Dat is eigenlijk prima, maar de unit is located in de VS wat betekend invoerkosten oftewel roof..
Daarom liever een hier op het vaste land.
Ik ga me verdiepen in de Filterfactory :okdan:
 
Ik heb de Filter Factory al verkocht.
Ik heb nog wel een MO-FX.
Die mag weg voor een goed bod
 

Attachments

  • PXL_20230905_082823250.jpg
    PXL_20230905_082823250.jpg
    234,9 KB · Bekeken: 51
Ik heb 3 filterfactory’s gehad erg dik maar je ziet electrix nog maar weinig voorbijkomen

Behringer is wel met een clone van de mutator bezig ;) dat is nog dikker
 
Ik heb 3 filterfactory’s gehad erg dik maar je ziet electrix nog maar weinig voorbijkomen

Behringer is wel met een clone van de mutator bezig ;) dat is nog dikker
Er staat er een op Marktplaats.nl sinds gisteren en zit inmiddels al te bieden.
Alhoewel ik toch liever die Filter Queen wil aanschaffen is dit wel een heel mooi alternatief inderdaad.
 
Ah jammer, ja alles van kwaliteit gaat meestal wel omhoog door de jaren.

Hoe wil je het gebruiken eigenlijk?

Je zou in eurorack iets kunnen bouwen..
 
Ah jammer, ja alles van kwaliteit gaat meestal wel omhoog door de jaren.

Hij zal nog wel wat hoger gaan.
Op Reverb zie je al vraagprijzen van rond de 6.. !
M.i. toch iets teveel van het goede. Zeker als je voor hetzelfde geld een Korg Wavestate kunt kopen bijvoorbeeld.


Hoe wil je het gebruiken eigenlijk?

Ik wil zowel de Behringer Solina als de VC340 van een filter voorzien.
Het is echt jammer dat Behringer dit niet heeft geïntegreerd in deze modellen. Net als aftertouch bijvoorbeeld voor de VC340.
Uiteraard wil Behringer zo veel mogelijk de originele synths wilde benaderen, maar was echt leuker geweest als hij deze uitbreiding had toegepast.
En tenslotte heeft hij de Solina ook als rack uitgebracht met een ingebouwde phaser. Dat had de originele Eminent Solina ook niet.
Maar goed, na wat zoeken kwam ik bij de Filter Queen uit van Electrix, die sowieso heel veel leuke dingen hebben gemaakt.
Ben echt heel benieuwd of het een perfecte match is voor de Solina en de VCS340.

Je zou in eurorack iets kunnen bouwen..

Ja dat zou wel een mogelijkheid zijn.
 
Vandaag was het zover na maanden zoeken eindelijk dan een prachtige Electrix Filter Queen binnengekregen van een heel tof forumlid! :okdan:

En ik zocht er eigenlijk twee, maar dat blijkt toch niet nodig. Eentje volstaat eigenlijk prima gezien deze stereo is en je er dus twee synths tegelijk aan kunt hangen (mono).

Wie zijn Solina wil laten klinken als bijvoorbeeld een Crumar Multiman-S, de Electrix Filter Queen does the job! En dat was hier ook precies de bedoeling.

 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top