op zoek naar K2500 disk images/ZuluSCSI met SD

jeejeedr

Nieuwkomer
Lid sinds
28 oktober 2014
Berichten
4
Het is tijd om mijn Kurzweil K2500 wat te upgraden en hem wat future proof te maken. Hiervoor ga ik de floppy vervangen door een ZuluSCSI rp2040 SD2SCSI adapter in te bouwen.
Op ebay zag ik een versie voorbijkomen waar de verkoper al verschillende disk images op de SD had gezet met duizenden patches/samples op.
Door onze geliefde europese commissie (in combinatie met bpost in Belgie die nog eens een extra 15 euro administratiekosten aanrekent) kost het echter stukken van mensen om dit aan te kopen.
Daarom dat ik op zoek ben om soortgelijks te kopen in europa.
Google heeft me niet echt geholpen. De ZuluSCSI vind ik tegen schappelijke prijzen maar ik had graag de SD kaart met de images erbij gehad uiteraard.
Dus mochtr iemand een linkje hebben waar deze te koop is zou dit ten zeerste gewaardeerd worden!
Of iemand die zelf zo een SD'tje heeft en een kopietje wil laten maken is ook goed :-)
 
Een floppy emulator is nog iets anders,

De Kurzweil formateerd een SD/CF card tot max 8GB in stukken van 2GB en die sd/cf card - partities kun je inlezen in de PC


k heb heel veel kurz presets, maar genen ééne vd >200.000 presets is goe
k gebruik alleen m'n eigen samples en één default prog en
k heb na lang zoeken toch mss 5 bruikbare kfdx effecten gevonden,

mail maar verder via pb,
 
Die zuluscsi sluit je aan op de scsi poort voor de hdd. Dus niet als floppy maar als hdd. maar je steekt hem in de plaats van de floppy want dan kan je aan de sd kaart aan als je die in de pc wil stoppen.
Ik stuur je een PB'tje.
 
Back
Top