Polymoog 203A serviced

Ik was ook altijd een beetje aan het stressen als ik erop speelde... Die van mij was met schriftelijke hulp van Tom Rhea lang geleden hier in Nederland gemodificeerd om hem helemaal stabiel te krijgen. Ik heb er nooit problemen mee gehad maar de angst dat het ooit een keer mis zou gaan was onder meer de reden dat ik hem weg heb gedaan. Een van de weinige synthesizers die je ook als tijdmachine kon gebruiken. Akkoordje spelen en je belandde zo weer in de jaren zeventig:D
 
Zit nauwelijks iets bijzonders in een polymoog. Allemaal makkelijk te verkrijgen onderdelen.

Volgens mij is het voornamelijk belangerijk dat alle led lampjes vervangen worden. Daar word de voeding super heet van.
 
Zit nauwelijks iets bijzonders in een polymoog. Allemaal makkelijk te verkrijgen onderdelen.
Als daar ook die obsolete polycom en MM5832 divider ic's inzitten als in het polymoog keyboard dan is dat wel de quote van het jaar denk ik :D. De vraag als alles werkt is ook voor hoe lang nog, zeker als daar nog veel jaren 70 IC's inzitten schijnbaar ...
 
Als daar ook die obsolete polycom en MM5832 divider ic's inzitten als in het polymoog keyboard dan is dat wel de quote van het jaar denk ik :D. De vraag als alles werkt is ook voor hoe lang nog, zeker als daar nog veel jaren 70 IC's inzitten schijnbaar ...
Ach, laat je nou een paar falende polycom kaarten hebben. 10 usd voor een polycom chip. Doe is gek en neem er gelijk 10 om Future proof te zijn. Die mm5832 zijn wat duurder. Maar zitten ook in legio andere moogs. Allemaal niet zo heel spannend.
 
Back
Top