Roland M-OC1 Orchestra

Status
Please reply by conversation.

Stephen

The Gate is open: Tidal,,
Lid sinds
16 februari 2005
Berichten
4.974
Locatie
België
'k heb de 4 andere Roland M- units met succes gesampled, maar ik mis nog de M-OC1

Laat me weten als je een unit wil verkopen,,? of als jullie "M-OC"1 in jullie buitenlandse 2de hands sites eens willen ingeven ?

Ik wil de samples geven,, voor de M-OC1 is dat na een werkweek helemaal afgewerkt normaal gezien

en 't is maar bezigheid,,
nieuwe tracks maken geeft me veel teveel energie en dan beluister ik de nieuwste track veel te veel achter elkaar,
 
'k heb de 4 andere Roland M- units met succes gesampled, maar ik mis nog de M-OC1

Laat me weten als je een unit wil verkopen,,? of als jullie "M-OC"1 in jullie buitenlandse 2de hands sites eens willen ingeven ?

Ik wil de samples geven,, voor de M-OC1 is dat na een werkweek helemaal afgewerkt normaal gezien

en 't is maar bezigheid,,
nieuwe tracks maken geeft me veel teveel energie en dan beluister ik de nieuwste track veel te veel achter elkaar,
Da's toch hetzelfde als de SR-JV80 Orchestra 1 expansie board voor de JD/JV/XV serie?
 
tja, k heb geen JV en ook zo geen card,

de roland cloud vst heeft ook expansies,
maar die zijn helemaal vervormt en geloopt,, totaal anders,,
waardeloos om die te samplen, voor zover ik heb gecheckt vele maanden geleden

De Cards voor de MC-909 klinken ook heel slecht, de SRX-05 heb ik

tja, de roland M- Reeks,, die is geen 16 of 24 bit of k ben 't vergeten,, da's best goeie 90' sound qualiteit,
die is bruikbaar om te samplen,

>200 euro + verz is wel veel geld voor me, want de prijs remmen zijn volledig weg,

tja, er zijn nog andere 2de hands sites die ik niet ken,,, als je daar eens M-OC1 kunt ingeven??
 
Gewoon kopen en daarna weer verkopen voor hetzelfde bedrag, moet prima lukken toch? Ik heb alle M-units maar voel er eerlijk egzegd niet echt voor m'n zuurverzamelde mint items uit te lenen ;)
 
Sta me deze terzijde vraag toe: had begrepen dat er bij (een bepaalde reeks van) die Roland-kaarten iets kan spelen met onbetrouwbare elco's.

Aangezien ik begrepen had dat die M-units in essentie neerkomen op kaart (zij het niet precies in die vorm) plus een 19"behuizing er omheen...
speelt dat 'gevaar' ook bij die M-units, of daar niks aan de hand?

Dank!
 
tja, met achteraf terug te verkopen ben ik ni bezig

en ja, te leen krijgen, en terug sturen is niet zo heel simpel,,
da's ook weer enkele jaren geleden met bpost, en de andere ken ik nog minder


die op audiofanzine is mss te doen,
die op reverb, van japan en de VS ni, want tja, >300 of 400 euro ??


k heb er één mis gelopen in maart,, de reverb verkoper had 'm enkele maanden eerder al verkocht

soit, synths samplen is een verslaving voor me,,, dat staat heel goe op punt,
k wil ook al m'n samples delen,, als feedback,, k heb 50GB (of was't 100GB) web space, da gaat heel snel

dat samplen is ook om offline zonder de synth aan te sturen de presets snel te kunnen pre-beluisteren,, niet direct en altijd voor gebruik in een nieuwe track
de .wav samples hebben de preset naam
 
Laatst gewijzigd:
Voor zo ver ik al las, staan er op bepaalde expansie cards elco's die beginnen te lekken zoals bij de amiga, de jv of sv reeks denk 'k,
 
Voor zo ver ik al las, staan er op bepaalde expansie cards elco's die beginnen te lekken zoals bij de amiga, de jv of sv reeks denk 'k,

Ja precies dat. Ben even kwijt aan welke kaart-reeks die M-units 'equivalent' zijn, maar tot zover heb ik nog nergens iets over dergelijke problemen met die M-units gehoord, mooi! ... tenzij iemand meer weet...
 
Ik kan ook m'n Amiga WinUAE Setup uploaden,waar ik mee sample,voor iemand met een M-OC1,
en dat hij de M-OC1 thuis kan samplen, met mijn Winuae Setup

zo heel veel geef ik ni op copyright van gans m'n WinUAE setup, of ik kan er nog een deel uit verwijderen
maar 't is ni legaal,, ook ivm amiga os copyrights vd roms enzo

 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top