Moog one 16v B stock

Geen verpakking, schade en heeft ten minste al een jaar ergens gestaan en is door escalatie van een geschil uiteindelijk weer retour gekomen.
weet niet hoor of ik m’n vingers daaraan zou willen branden.
 
Daar heb je zeker een punt.
Maar diegene die waarde hechten aan volle garantie hebben niet zo veel mogelijkheden.
De 16v versie is nergens te vinden, zelfs 2dehands niet, en dan is er geen garantie.
 
Ik heb €700 minder betaald voor een goednieuw exemplaar in 2019. Niet echt een superdeal dit, zeker met die lelijke beschadiging.
 
^^ dit. Ze waren nieuw goedkoper.
 
Wellicht is het mogelijk een nieuw stuk hout bij Moog te bestellen en het zelf te repareren. Heb ik met mijn Prophet-10 ook gedaan (kwam aan met een chip uit de plank boven het toetsenbord, fabricagefout). Maar Moog One open maken is wel even andere koek (en heeft mogelijk gevolgen voor garantie).
 
Al je youtube fans gaan dan wel klagen, dat het zonde is dat jij zo lomp met die bak omgaat 😅 En dan steeds maar weer uitleggen dat jij hem zo gekocht hebt....
 
Kan nog wel minstens 5% af met de huidige code.. komt dan dus op 8017 euro.

Ik zou wel huiverig zijn voor die bax-doos.. daarin versturen is vragen om meer schade. Bij interesse zou ik hem ophalen.
 
De Moog One is heel groot en zwaar, dus goed verpakken is inderdaad een must en Bax is daar niet altijd even goed in. Heb de mijne destijds ook afgehaald voor de zekerheid, en die zat af-fabriek in de omdoos en gewone doos, maar toch ... DHL en PostNL zijn niet altijd even secuur.
 
De binnendoos gaat binnenkort de deur uit, neemt te veel plaats in en de Moog one blijft zeker hier.
 
Ik bewaar hem om in gecremeerd te worden. Scheelt weer een dure kust en is beter voor het milieu.
Of dat beter voor het milieu is met jij daarin, daar zijn we niet zeker van.☺️
 
Kan nog wel minstens 5% af met de huidige code.. komt dan dus op 8017 euro.

Ik zou wel huiverig zijn voor die bax-doos.. daarin versturen is vragen om meer schade. Bij interesse zou ik hem ophalen.
Niet alleen dat maar als ze met PostNL versturen, je weet maar nooit :S. Ik vind het toch tegenwoordig belachelijk dat ze voor hoge bedragen het versturen met o.a. PostNL terwijl PostNL niet zo hoog is verzekerd mocht er wat gebeuren tja... Maar die prijs is wel hoog zeg.
 
10.990 bij thonnmann en een paar maanden wachten.
10.899 bij musicstore, ook een paar maanden wachten.

Zeg het maar :erm:
 
Bijna 11k. Wat een geld! Voor de verandering loont het eens early adopter te zijn. Kan me niet voorstellen dat Moog nog veel verkoopt voor deze prijs, maar ze maken er ook niet veel meer geloof ik. Zou me niet verbazen als hij binnenkort helemaal uit productie gaat. Hopelijk nog wel een firmwareupdate of wat... Maar ook op dat vlak is het alweer lang stil.
 
Ach, komt ie vast nog wel een keertje terug. Zoals de korg 2600 FS, die is ook terug terug…
 
Ach, komt ie vast nog wel een keertje terug. Zoals de korg 2600 FS, die is ook terug terug…
Lijkt voorlopig enkel te gaan voor USA en de UK.
Geen idee of ie op Europe mainland komt, had er graag wel nog 1 gewild.
Dan zit je natuurlijk weer met importtax :r
 
We zitten toch altijd met import tax en btw.
Het enige verschil is je betaald het zelf of de dealer doet het voor je.

Maar de fiscus krijgt zn "pound of flesh" wees daar maar gerust. De eindgebruiker betaald het, hoe dan ook.
 
Back
Top