• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Prijs
6500 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

GinoPasarella

Nieuwkomer
Lid sinds
22 april 2023
Berichten
2
Locatie
Limburg
Complete Modulaire muziekstudio.

Akoestisch behandelde cabine om te gebruiken als controle room voor muziekproductie, mixen, masteren of simpelweg het bespelen van instrumenten of opnemen van vocalen. Het is een modulair systeem dat je kunt uitbouwen, upgraden of downsizen en aanpassen naar je wensen. Het is een geweldige studio. Plaats heb in een ruimte en je hebt een echte box-in-box volledig behandeld. Zwevende vloer, akoestische panelen, akoestische deur, plafond etc. Het geluid is geweldig en alle frequenties zitten precies op de juiste plek. Daarnaast dempt hij tot 31dB!

Ik heb de booth pas een jaar geleden gekocht voor in totaal 9000,- (Ik heb de factuur nog) In een jaar tijd kan veel veranderen. Vanwege liefde en een nieuwe job ga emigreren naar het buitenland en vanwege het vele reizen voor mijn werk heb ik helaas de tijd niet meer om veel met muziek productie bezig te zijn. Ik heb er nog over nagedacht om uiteindelijk de booth te verschepen maar omdat ik voorlopig geen vast woonadres zal hebben, zie ik daar vanaf. Omdat ik niet weet hoe de wereld er over +-2 jaar uitziet wil ik daarom, met pijn in mijn hart de studio toch liever verkopen aan iemand die er nu wel tijd voor heeft. De cabine is makkelijk te demonteren/monteren en verplaatsen.

Specs: / Acoustic Kit for Practice: 2x2 booth + 4 Cinema Round Premium + 4 VicPatterns Ultra Wavewood / Geluidabsorberende wanden, vloer en plafond / NIC (Noise Isolation Class): 31dB met Acoustic Kit (gemeten volgens ASTM E595, NIC-waarde berekend volgens volgens ASTM E413) / VicFix bevestigingssysteem aan de wanden voor eenvoudige bevestiging van optionele akoestische modules Afmetingen: / Buitenafmetingen: 2076 × 2030 × 2230 mm 81,7''×79,9''×87,8'' / Binnenafmetingen: 1968× 1968×2008 mm 77,5''×77,5''×79'' / Gewicht verpakking: 523 kg - 1153.02 lb (gemiddeld) Materialen: / Wanden en plafond gemaakt van MDF met melamine coating en hoogwaardige VicPET wol bedekt met grijs vilt. Kenmerken: / Kabeldoorgang (diameter: 70 mm) / Airflow Labyrinth: passieve luchtcirculatie in de cabine

+VicousticElectric fan (voor betere luchtcirculatie) +Vicoustic desks. De booth is volledig en makkelijk te tweaken met het materiaal van Vicoustic! Vicbooth Ultra.
 

Attachments

  • 1.jpg
    1.jpg
    32,4 KB · Bekeken: 233
  • 2.jpg
    2.jpg
    41,2 KB · Bekeken: 187
  • 3.jpg
    3.jpg
    76,6 KB · Bekeken: 179
  • 4.jpg
    4.jpg
    91,9 KB · Bekeken: 188
  • 5.jpg
    5.jpg
    34,5 KB · Bekeken: 185
  • 6.jpg
    6.jpg
    96,1 KB · Bekeken: 183
  • 7.jpg
    7.jpg
    71,5 KB · Bekeken: 190
  • 8.jpg
    8.jpg
    65,9 KB · Bekeken: 183
  • 9.jpg
    9.jpg
    53,2 KB · Bekeken: 187
Laatst gewijzigd:
Back
Top