• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Diverse Rom kaartjes -> Ruilen! :)

Prijs
1 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Takegawa

Ouwe rot
Lid sinds
14 februari 2015
Berichten
998
Ik heb aardig wat kaartjes dubbel en zou deze graag ruilen tegen andere kaartjes.

Uit de serie U-110 kaartjes heb ik alles al, dus ik zoek vooral andere kaartjes van Roland, Korg, Yamaha, Ensoniq, Kawai, E-mu etc
Mogen ook kaartjes van andere producenten zijn zoals InVision, Sound Source Unlimited, Valhala etc.

Ik zoek nadrukkelijk met voorkeur voor ruil. Alles is in perfecte staat, zoals je van een collector zoals ik mag verwachten :) Ruil door elkaar het kaartje toe te sturen via de post, met wederzijds Synthforum vertrouwen durf ik dat wel aan :)

Te ruil:

Korg M1
Program MPC-01 + PCM MSC-01
Valhala Gold B-101

Korg Wavestation
Performance 2

Roland D10 / D-20 / D-110
PN-D10-01

Roland U-20 / U-110 / U-220 / MV-30 / D-70 / KR-55 etc
SN-U110-02 Latin & F.X. Percussion
SN-U110-05 Orchestral Strings
SN-U110-06 Orchestral Winds
SN-U110-07 Electric Guitar
SN-U110-15 Super Brass
 
Back
Top