IKM Stealth Limiter en Master EQ 432

vink

atropos-krans-os
Lid sinds
7 juni 2013
Berichten
4.471
Locatie
de meest diepteloze stad van dit kale land
de IK Multimedia Stealth Limiter en Master EQ 432 zijn beide voor zo'n ongeveer $25,19 via jrrshop verkrijgbaar. per stuk dus...

ik bezit veel van T-Racks plugins, bijna allen... dus een liefhebber... de EQ is machtig mooi, maar wellicht is de Stealth Limiter het neusje van de zalm, de naam zegt het al, laat transients heel (zo heb ik nog idiote opname kunnen redden, met immense korte peaks, die op het gehoor identiek blijven klinken en toch onder 0dB konden komen....).
geen brickwall, geen kleuring (al kent ie modes, dus minimale kleuring valt te doen), goede zeer IPL, etc.
flinke oversampling, geen plugin voor de master, wellicht op het einde, wanneer je gaat masteren in de DAW zelf. dus wel... maar dan... sja...

een limiter die neutraal i.e., laat dynamiek overeind, etc. etc. zie de omschrijving.



met de coupon GROUP krijg je het bedrag naar beneden, zoals boven is vermeld...
 
Jammer, was er al bang voor:

1681835300219.png


Had dit laatst ook met de Track Leslie collection.
 
Jammer, was er al bang voor:

Bekijk bijlage 3834446

Had dit laatst ook met de Track Leslie collection.

ok...., maf. ik was niet ingelogd. dus...
wat helpt is het land veranderen van je adres....... (naar united states)

dan krijg ik ze in mijn mand (ik heb ze beide al, anders, nou ja, dan ook ze gekocht al...).

jrrshop werkt alleen met paypal, maar dan moet het misschien lukken, als je interesse hebt, laat het weten of het is gelukt.
 
wat helpt is het land veranderen van je adres....... (naar united states)
Heb ik ook eerder op JRRshop gedaan, maar ik herinner me hier een oude discussie van mensen wiens product later werd gecancelled door jjrshop. Overigens heb ik dit probleem zelf nooit gehad, dus misschien ga ik het gewoon weer doen! Als het werkt, dan werkt het. Vreemde protectie maatregel.
 
Back
Top