• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Modal Electronics Argon8X wavetable synth

Prijs
540 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

CykloTronic86

Nieuwkomer
Lid sinds
23 juli 2022
Berichten
9
Locatie
Nederland
Super mooie synth bij Thomann gekocht vorig jaar, maar ik kom weinig meer aan muziek toe en wanneer ik even wat wil spelen, grijp ik toch eerder naar de basgitaar in plaats van een synth en ik heb er in de 10 maanden dat hij hier staat amper op gespeeld. De Argon klinkt naar mijn mening geweldig, maar om zelf patches maken, daar heb/maak ik simpelweg gewoon geen tijd voor en het staat hier dan ook een beetje in de weg.

De synth komt in de originele doos met alle toebehoren, dus de netadapter en usb kabel. Alle beschermingsmateriaal zit er ook omheen en zoals op de foto's te zien is de synth zelf vlekkeloos. Zoals ik al zei: amper bespeeld (ja, ik schaam me dood). Absolute nieuwstaat. Firmware, inclusief de factory patches, is up to date tot de laatste versie, v3.2. Beetje een gevalletje OCD hier, dus schoon en stofvrij.
 

Attachments

  • 002.jpg
    002.jpg
    199,2 KB · Bekeken: 121
  • 003.jpg
    003.jpg
    139,3 KB · Bekeken: 109
  • 001.jpg
    001.jpg
    98,3 KB · Bekeken: 110

Vergelijkbare discussies

Back
Top