• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Elektron Analog Rytm MKI

Prijs
750 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

kobuz

Ouwe rot
Lid sinds
11 oktober 2012
Berichten
3.317
Locatie
Eindhoven
Geen biedingen of ruilvoorstellen graag

Sinds kort heb ik de MK2 en die mag blijven. De Elektron Analog Rytm MK1 mag dus naar een nieuw baasje. Heeft wat gebruikssporen en het schermpje heeft betere tijden gekend (bekend euvel van de Elektrons). Dat heeft voor mij de werking in ieder geval nooit in de weg gezeten, je kan alles prima aflezen. Ik ben de tweede eigenaar en heb hem altijd alleen in de (rookvrije) studio gebruikt. Voor zover ik weet de eerste eigenaar ook (gekocht via het synthforum). Inclusief Elektron USB kabel en originele adapter, helaas geen doos meer.

Ik kan hem op jouw kosten en risico verzenden, mooiste is om hem hier in Eindhoven op te halen, kan je hem gelijk goed testen.

1.JPG

2.JPG

3.JPG

4.JPG

5.JPG
 
Back
Top