Arturia controll center software zonder account?

J@ker

Stamgast
Lid sinds
18 oktober 2006
Berichten
344
Locatie
rottrdm
Hoi,

Laatst een keystep pro overgenomen van iemand. Nou wil ik eens naar die software kijken die erbij hoort voor firmware en settings maar dan moet ik het apparaat eerst registreren en dat lukt niet waarschijnlijk omdat vorige eigenaar dit al gedaan heeft.. is de enige optie hem te vragen om het ding te onregistreren?
Slightly annoying dan..
 
Dit is de route die ik heb gevolgd bij overname van een midi keyboard via marktplaats inderdaad.
Deze persoon was welwillend genoeg om het serienummer te verwijderen zodat ik hem opnieuw kon registreren.
Mocht deze niet willen meewerken dan hoop ik dat de helpdesk van Arturia iets kan betekenen.
 
Ja ik las al zoiets..
Als het over garantie gaat ok..dat snap ik
Maar soort van essentiƫle support software om een update te installeren...
Ik heb nog nooit enige hardware ergens geregistreerd.. voelt een beetje als onze vrienden bij Apple. Ik had het kunnen weten met zo'n wit apparaat
 
Hoi,

Laatst een keystep pro overgenomen van iemand. Nou wil ik eens naar die software kijken die erbij hoort voor firmware en settings maar dan moet ik het apparaat eerst registreren en dat lukt niet waarschijnlijk omdat vorige eigenaar dit al gedaan heeft.. is de enige optie hem te vragen om het ding te onregistreren?
Slightly annoying dan..
De software voor de keystep pro is toch gewoon MIDI Control Center. Daar heb je toch geen licentie (/registratie) voor nodig?
 
Ja .klopt..die heb ik .maar dan moet je dat ding registreren en als die op een ander account staat houdt het op..super irritant
 
Ik heb een screenshot gemaakt, op een PC zonder Arturia hardware, en ik heb niet eens een Keylab 88.
 

Attachments

  • Capture.JPG
    Capture.JPG
    115 KB · Bekeken: 86
Back
Top