• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TC Electronic M5000 mainframe inclusief DSP1+ en ADA1 geïnstalleerd.

Prijs
650 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

Takegawa

Ouwe rot
Lid sinds
14 februari 2015
Berichten
1.010
Omdat ik net een zeldzame ATAC-remote heb gekocht waar ik de M5000 bij moest kopen (deze zijn onmogelijk los te vinden blijkbaar). En ik had net al een M5000 aangeschaft, dus nu heb ik het 2e unit over. Ik heb de set voor 1650 euro gekocht. Hierbij bied ik de M5000 voor een laag bedrag aan; 650 euro. Dan heb ik dus 1000 euro voor de remote betaald, wat belachelijk veel geld is, maar ben enorm blij er een gevonden te hebben zo snel! Als ik hem niet verkoop voor dit bedrag hou ik hem gewoon hier als reserve unit, graag geen afdingpogingen, ik weet dat 650 euro al bespottelijk goedkoop is.

M5000 komt met een DSP1+ en ADA1 geïnstalleerd. Gratis verzending of ophalen in A'dam.

Slechts 650 euro dus, anders gaat deze in de opslag! :D
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top