• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht License Transfer VPS Avenger 1.8 en/of Nexus 4.5

Prijs
150 Euro
Conditie
Nieuw

R2D2

Ingeburgerd
Lid sinds
13 december 2014
Berichten
79
Locatie
Antwerpen
Hallo,

Na zo'n twintig jaar heb ik een tijdje terug dan toch bijna volledig opnieuw de overstap gemaakt naar hardware, en het bevalt me. Het heeft zijn voor-en nadelen, maar het heeft ook veel met nostalgie te maken. (Ben ondertussen bijna 52.)

Wie kan ik gelukkig maken met een legale License overdracht voor VPS Avenger 1.8 en/of Nexus 4.5? Ik gebruik immers quasi geen enkele softsynth/rompler meer.

VPS Avenger komt met de extra expansies Chillout Lounge 1, Cinematic Loops 1, Cyperpunk One, Italo Disco 1, PSY, Retrowave 80s en Techno 1 bovenop de Factory content.

Nexus 4.5 komt met de expansies Ambient Sci-Fi, Analog 2, Bigtone Signature 3, Cyberpunk, Hollywood Sound FX, Techno en Vintage Synths bovenop de Factory content.

Het gaat in beide gevallen om de meest recente versie.

Beide pakketten hadden een totale nieuwprijs van elk ongeveer 500 Euro, dus 1000 Euro samen.
Mijn vraagprijs voor elk is 150 Euro, inclusief License fee, die ik uiteraard zelf in orde breng. Alles kan online gebeuren, geen gedoe met dongles meer.
Samen dus 300 Euro.

Binnen aanvaardbare grenzen is er onderhandeling mogelijk over de prijzen.

Groetjes, Geert
 
Back
Top