Persoonlijke websites van actieve forumleden

Droomsfeer

https://droomsfeer.nl
Lid sinds
7 september 2021
Berichten
369
Locatie
Limburg
Gedurende de afgelopen twee weekenden, is mijn persoonlijke website volledig bijgewerkt en uitgebreid. Tijdens het uitvoeren van deze activiteiten, kwam het idee tot stand om nog een separate webpagina te creëren met links naar vergelijkbare artiesten/muzikanten in de hobbysfeer (of semiprofessioneel). Bijvoorbeeld een link naar een persoonlijke homepage, of een profiel op SoundCloud/YouTube. Het samenstellen van zo'n lijst, is natuurlijk heel wat makkelijker als mensen zelf deze info posten in dit huidige topic.

Daarnaast zou dit topic een handige plek kunnen worden, als bron voor linkjes in de algemene zin. Niet iedereen heeft namelijk dat soort info beschikbaar gemaakt, via het onderschrift hier op het forum. Of misschien is het wel ooit eens vermeld, maar zweeft het ergens rond in een discussie van lang geleden. Wellicht dat de administrators dit idee nog verder kunnen uitbreiden in de toekomst.

Om maar meteen zelf af te trappen, onderstaand mijn eigen links.

Homepage: About | Droomsfeer
SoundCloud: Droomsfeer
YouTube: https://www.youtube.com/@droomsfeer
 
Bedankt voor alle bijdragen tot dusver. Het is vooral leuk om alle accounts/websites eens door te bladeren en e.e.a. te beluisteren/bekijken.

Trouwens, ben ik de enige die geen onderschriften kan zien vanaf de mobiele versie van Synthforum? Wat dat betreft, zou ik aanraden om de bijdragen vanaf heden gewoon hardcoded in de reactie te vermelden.
 
Bedankt voor alle bijdragen tot dusver. Het is vooral leuk om alle accounts/websites eens door te bladeren en e.e.a. te beluisteren/bekijken.

Trouwens, ben ik de enige die geen onderschriften kan zien vanaf de mobiele versie van Synthforum? Wat dat betreft, zou ik aanraden om de bijdragen vanaf heden gewoon hardcoded in de reactie te vermelden.
Ik zie ook op laptop en desktop geen handtekeningen, weet ook niet hoe je dat aan of uit moet zetten.
 
Ik zie ook op laptop en desktop geen handtekeningen, weet ook niet hoe je dat aan of uit moet zetten.
Bij "Voorkeuren" van je account:

1676890351684.png
 
Heb geen website, wel een bandcamp pagina waar ik riedels bewaar als cloud storage:

 
Back
Top