Un dia triste

andreos

Ouwe rot
Lid sinds
7 juni 2020
Berichten
1.602
Locatie
Europa
Hola Musicfriends.

Een nieuwe song over deze slechte tijden hopen maar dat het gauw weer beter word!
Gebruikt wavestate. cubase 10.5. halion kontaktplayer 7.



Groeten van andreoss
 
Hoop voor je dat je betere tijden snel weer voor je aanbreken. Desalniettemin heeft je track me goed weten te vermaken en moet ik zelfs eerlijk bekennen dat ik het een mooi track vind. Best wel filmisch ook met de strijkers. Top gedaan!
 
Hoop voor je dat je betere tijden snel weer voor je aanbreken. Desalniettemin heeft je track me goed weten te vermaken en moet ik zelfs eerlijk bekennen dat ik het een mooi track vind. Best wel filmisch ook met de strijkers. Top gedaan!
Dag metatron
Ook voor de wereld he.
Dank voor je positieve bericht.

Groeten van andreos.
 
Je brengt heel goed je gevoelens over in deze track. Donker, triest, ... ik kreeg er kippenvel van. Persoonlijk vind ik dat, sinds je deze configuratie gebruikt, je muziek van een hoger niveau is geworden :okdan:

:doei:
 
Je brengt heel goed je gevoelens over in deze track. Donker, triest, ... ik kreeg er kippenvel van. Persoonlijk vind ik dat, sinds je deze configuratie gebruikt, je muziek van een hoger niveau is geworden :okdan:

:doei:
Dag Danny.

Dank je wel.
Groeten van andreos.
 
Klasse, Andreos! Wát een gave track. Randje klassiek - ambient, heel tof.

Hoopte nog wel op een mooie "ahhhhhhhhh"-uithaal hier en daar, met jouw galmende stem :)
 
Back
Top