Akikaze - Global Textures uit bij Groove Unlmited

Akikaze

Hardware only
Lid sinds
26 oktober 2004
Berichten
2.519
Locatie
Midden Nederland

Attachments

  • Cover voor Facebook.PNG
    Cover voor Facebook.PNG
    136,3 KB · Bekeken: 93
Ik ben benieuwd wat je ervan vindt, Danny. Het Griekse stuk zit er uiteraard ook bij.
 
Dag Pepijn,

Ik heb de songs beluisterd. Het eerste wat ik kwijt wil is de ontzagwekkende skills die je in deze werken tentoonstelt :halleluja .
In tegenstelling tot een westerse muzikant die een poging onderneemt om oosters getinte muziek te maken, maak jij deze gewoon! Dit zou zomaar door exotische muzikanten gemaakt kunnen zijn. De authenticiteit spat ervan af. Ik vermoed trouwens sterk dat je gebruik hebt gemaakt van talloze authentieke instrumenten, niet?
Dan verdient dit zelfs nog meer respect.
Deze authenticiteit wordt dan nog eens extra in de verf gezet door de ingetogen manier van mixen. :okdan:

Dus in één woord: RESPECT!!!

Voor mij persoonlijk was de toegankelijkheid te zwaar en ik had soms moeite met luisteren. Maar dat ligt puur aan mijn smaak en doet niets af aan het hoge niveau van zowel de muzikale als technische prestatie!

Petje af en hopelijk vindt dit meesterstuk de luisteraars die het verdient.

:doei:
 
ik heb ze beluisterd op bandcamp, ik sluit me volledig aan bij de woorden van Danny.

Echt enorm knap dat je die verschillende muziekstijlen zo goed weet neer te zetten. Himalaya vond ik fantastisch, die melodielijnen in combinatie met die percussie zijn zo subtiel op elkaar afgestemd, echt gaaf gedaan.

Het is kwa muziekstijl niet mijn ding, maar ik hoor ook dat hier een enorme muzikale skillset achter hangt en diepgaande kennis van de instrumenten die je naspeelt.

Voor dat genre kun je hier enorm trots op zijn!
 
Chapeau ! Het is niet iets wat ik normaliter zelf aan zou zetten. Maar het is erg goed gemaakt. Waarvoor hulde.
 
Back
Top