• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Yamaha DX7 MkI met toebehoren en reserveonderdelen

Prijs
900 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

Danny

DAW-less puzzelaar °1967
Lid sinds
13 Maart 2003
Berichten
3.827
Locatie
Hoevenen - Antwerpen
Na lang overwegen gaat mijn oude, trouwe DX7 MkI toch in de verkoop. Ik heb hem in 1984 nieuw gekocht bij Mill's Music in Wilrijk (B). Hij is enkel in een rookvrije studio gebruikt. De gezegende leeftijd van bijna 40 jaar zorgde wel voor hier en daar enkele krasjes maar cosmetisch gezien is ie nog steeds in heel goede toestand (zie foto's).

Technisch is alles in orde. Ik heb hem onlangs nog volledig na laten kijken en herstellen waar nodig (bv. recappen voeding) bij Mode Music Shop in Antwerpen.
Zowel aanslaggevoeligheid als aftertouch werken prima.

In 2014 heb ik 42 Alps microswitches en wat reserveonderdelen aangekocht bij www.synth-parts.com als reserve voor wanneer deze componenten ooit vervangen zouden moeten worden. Tot nu toe is dit nog niet aan de orde geweest dus daarom krijg je deze volledige set erbij voor als het moment toch ooit aangebroken is.

Er zitten ook nog 5 ROM-cartridges bij:
* De originele ROM 1 en 2 die bij een nieuwe DX7 zaten
* VRC-101: Keyboard, Plucked & Tuned Percussion Group
* VRC-102: Wind Instument Group
* VRC-104: Percussion Group

Ook de originele handleiding zit mee in de verkoop maar dat is uiteindelijk maar een dun boekje.

De DX7 is te bezichtigen en uit te proberen in Hoevenen (B) nabij Antwerpen.
Vanwege het gewicht is hij enkel af te halen.



DX7.jpgDX7-ingewanden.jpgDX7-linkerzijkant.jpgDX7-links.jpgDX7-midden.jpgDX7-rechterzijkant.jpgDX7-rechts.jpgDX7-reserveronderdelen.jpgDX7-toebehoren.jpgDX7-totaalaanbod.jpg
 
Back
Top