• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Studio-uitverkoop: Korg MW-2408, Jaspers full-size rack, Z.Vex Instant Lo Fi Junky Vexter

Prijs
1 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

jwiering

Stamgast
Lid sinds
29 Maart 2008
Berichten
311
Locatie
NL
Mijn vorige post is in het archief terecht geraakt dus hierbij een verse post met wat er nog is:

Korg Soundlink MW-2408 24-kanaals mengpaneel | € 900,-​

Hierbij bied ik mijn Korg MW 2408 mengpaneel aan. Het idee was om out of the box te gaan werken, maar daar is het niet van gekomen. Heb het mengpaneel zo'n drie keer aangehad. Is dus nog in echte topstaat. Komt inclusief alle toebehoren. (aankoop 2022 bij Kluundert)

Jaspers KR200-6-150RB rack met wielen + 6 paar extra holders | € 750,-​

Jaspers keyboard stand KR200-6-150 (200 cm hoog 150cm breed). Het is de grootste en meest uitgebreide die te koop is. In de kleur zwart. Heb er flink wat extra holders bij gekocht om zo een complete studio in op te hangen (hieronder volgen de specifieke holders).

Ben helaas van plan verandert hoe ik mijn studio wil aanpakken en zet 'm daarom te koop. Staat nu netjes afgebroken op zolder. Was voor de set in totaal 1026,92 kwijt.

Extra holders:
1x Jaspers Holders 16B
1x Jaspers Holders 22B
2x Jaspers Holders 30B
2x Jaspers Holders 40B Te bezichtigen en uit te proberen hier in mijn studio in Bilthoven (ligt naast Utrecht; parkeren voor de deur gratis en gemakkelijk).

Gezien de ingewikkelde naam nog even wat makkelijkere keywords: Jaspers KR200 Jaspers stand rack 200cm hoog 150cm breed zwart

Z.vex Instant Lo Fi Junky Vexter | € 200,-​

Titel zegt alles :) Jaar geleden gekocht bij Thomann. Twee om 'stereo' te krijgen, maar dat werkte niet echt dus verkoop er eentje!

Alles op te halen en uit te proberen hier in mijn studio in Bilthoven (ligt naast Utrecht; parkeren voor de deur gratis en gemakkelijk). Verzenden ook mogelijk (behalve de Jaspers rack).
 
Back
Top