Dreamer - Acrid Meteors - Raining Down on Mars

Haha, grappig hoe sommigen (iedereen?) over die kick struikelt ;)

Toch bedankt voor de feedback allen. Mixen blijft een van mijn zwakke plekken. Was de kick iets zachter/ronder geweest dan had ie er, op sommige speakers/headphones, wat minder hard doorheen geknalt denk .
 
Ik struikel niet over de kick, vind het juist erg vet. Mooi in contrast met sommige andere sounds. De boel klinkt erg lekker samen, mooi ruimtelijk, tof gebruik van fx, lekker om te luisteren en ontdekken wat er allemaal gebeurd :)
 
voelt voor mij wat off-beat, i like... het algehele nummer, wat een droge uitdrukking, deze track al meerdere malen geluisterd, hou van de drums, de opzet, de sounds, de details. wilde er meer over zeggen; dit is het belangrijkste; zeer sterk nummer, komt goed binnen, krachtig werk! top dus!
 
Een mooie! Ik werk zelf alleen nog maar euclidean en laat het patroon het aantal stappen bepalen, dat patroon vormt meestal weer de metronoom voor de andere patronen.
 
Gaaf hoor! Lekker glitchy, hou ik wel van. Dat de maatsoort wat minder gangbaar is valt niet zo heel erg op, luistert prettig weg.
 
heb me niet gestoord, ben wel afgeleid. Misschien is ie wat weinig verrassend in the long run. Ik hou wel vd noise
 
Zitten mooie dingen in! Ik houd wel van wat meer opbouw in de track, nu 'beukt' het (zeker met die kick) nogal door, zonder ff ergens een beetje echt adem te halen. Je zakt gelukkig wel even in, maar naar mijn smaak voor de spanning te weinig. Ach ja, smaak.
 
Back
Top