Tierelantijn - Small House

Ik krijg toch een beetje de sfeer van Bali mee, ook door die belletjes en natuurlijk die tank drum. Het geheel klinkt wat rommelig en druk, maar zo stel ik mij ook de rough kant van Bali voor. Iig goed hoe je een sfeer neerzet!
 
Lekker eigenwijze track!
Had wel wat langer gemogen maar kreeg er wel een glimlach van op mijn gezicht
 
needs more bell.jpeg





Maar zonder gekheid - leuke track, Tier..! Hier-en-daar inderdaad nog wat ruw ghehe.. maar niet al te hard poetsen hoor. Wel een beetje.. ruwe randjes zijn ok, zolang ze niet snijden..
 
Hey kok, lekker gerecht met verrassende smaken, goede receptuur alleen de mengverhouding kan nog wat beter. :D
Maar in muziektermen; leuke track met verrassende sounds en tof dat je die tankdrum er in hebt zitten, de mix nou ja; ach, je weet wel :P
Maar deze track is leuk genoeg om nog een keertje opgepoetst te worden vind ik qua panning en levels hier en daar maar maak het niet te glad zou ik zeggen.
 
leuke track met een lekker ritme erin. speels gebruik van allerlei geluidjes en belletjes maken dat het leuk en spannend blijft.
 
Mooie percussie geluiden, belletjes wel hard maar ook heel mooi. Bevalt me goed!
 
Zitten zeker goede 'dingetjes' in, als basis voor meer en beter. Bij zo'n korte track mag (iets van) ritme best al eerder...
 
Knap gemaakte track, toffe sounds/ritmes die je gebruikt. Pluim!
 
Back
Top