Tierelantijn - Small House

Tierelantijn

Gibberish
Lid sinds
27 januari 2020
Berichten
769
Locatie
Utrecht
Vrij veel gemaakt dit jaar en uiteindelijk maar voor een wat nieuwere track gekozen. De mix is nog wat ruw daardoor., titel is ook een werk titel, gemaakt in mijn ruime keuken waar ook al mijn gear staat... Van daar misschien small house...

In de track o.a.

Eurorack: Dreadbox hysteria
Moog Grandmother
Make noise 0-Coast
Tank drum (gekocht in bali)
Audiothingies Micromonsta

en vast nog andere dingen die ik niet meer weet. Hopelijk kunnen jullie er wat mee ;D
 
Al met al een mooie sketch en met gedurfde sounds en drums, de volume verhoudingen zijn behoorlijk scheef en ik hoor wat oversturingen, maar zoals je al zegt is het een ruwe mix, ik had dan misschien toch liever iets gehoord wat meer 'af' is.
 
Leuke originele inzending, maar inderdaad nog niet af qua compositie. Ik zou ook ritmisch eens kijken, want met die drums flowt het nog niet echt.
 
+1 voor de luide belletjes, haha :D

De track is inderdaad erg rough around the edges, maar er zit wel toffe shit in. De subtiele tank drum en de overall vibe zoals je het in het begint hoort vond ik erg mooi. Muziek met een ziel :okdan:
 
"Belletjes, welke belletje?" Aaah, daar heeft iedereen het over 😀 Die staan erg hard ja. Percussie vind ik erg leuk en verrassend. Ik heb wel het gevoel dat het ritmisch een beetje wringt met de begeleiding. Het is ook wat schetsmatig allemaal en daardoor beklijft niet alles. Maar ik hoor veel goede en originele dingen 👍
 
Zeer mooi, maar die belletjes staan te luid, ik verschrok me te pleures. Al bij al, stem!
Al met al een mooie sketch en met gedurfde sounds en drums, de volume verhoudingen zijn behoorlijk scheef en ik hoor wat oversturingen, maar zoals je al zegt is het een ruwe mix, ik had dan misschien toch liever iets gehoord wat meer 'af' is.
Leuke originele inzending, maar inderdaad nog niet af qua compositie. Ik zou ook ritmisch eens kijken, want met die drums flowt het nog niet echt.
Toch wel al een goede basis om op voort te borduren. Keep up the good work :okdan:
mooie sounds en zeer originele track.
"Belletjes, welke belletje?" Aaah, daar heeft iedereen het over 😀 Die staan erg hard ja. Percussie vind ik erg leuk en verrassend. Ik heb wel het gevoel dat het ritmisch een beetje wringt met de begeleiding. Het is ook wat schetsmatig allemaal en daardoor beklijft niet alles. Maar ik hoor veel goede en originele dingen 👍
Bedankt voor de feedback allemaal. en excuses voor de ruwe mix!
 
gemaakt in mijn ruime keuken waar ook al mijn gear staat
Mooie rondleiding door je keuken! :D Of misschien eerder een trip door je keuken... Mix kan inderdaad nog wel wat aan geschaafd, maar voor mij geen hele storende dingen er in. Een ruwe diamant?
 
Mooie rondleiding door je keuken! :D Of misschien eerder een trip door je keuken... Mix kan inderdaad nog wel wat aan geschaafd, maar voor mij geen hele storende dingen er in. Een ruwe diamant?
Mooie rondleiding door je keuken! :D Of misschien eerder een trip door je keuken... Mix kan inderdaad nog wel wat aan geschaafd, maar voor mij geen hele storende dingen er in. Een ruwe diamant?
Bedankt voor de reacties!
 
Lekker nummertje...
Hij is goed gepand... :okdan:
voor de rest ongeveer mee eens met wat er hierboven is geschreven.
 
Nog meer relaxte muziek. Hier en daar een kleine oversturing te horen, maar niet heel ernstig. Verassend als die beat erin komt, die zag ik niet aankomen. Fijn gebruik van percussie elementen.
 
Nog meer relaxte muziek. Hier en daar een kleine oversturing te horen, maar niet heel ernstig. Verassend als die beat erin komt, die zag ik niet aankomen. Fijn gebruik van percussie elementen.
Origineel en fijne sfeer.
Lekker nummertje...
Hij is goed gepand... :okdan:
voor de rest ongeveer mee eens met wat er hierboven is geschreven.
Trippy! Kan zeker wel wat moois worden, genoeg potentie :)
Mooie en eigenzinnige track. :okdan:
Mix is wat ongebalanceerd, zo hier en daar knalt er iets teveel uit. O, dat is al gezegd...:D
Bedankt voor alle reacties!
 
Back
Top