digit62 - Galactic North

Deze scape nam mij ook mee naar een andere planeet waar een soort hout werd gekapt, ik hoorde ergens een zaag denk ik. Lekker lichtgewicht gehouden :okdan:
Alleen de fade-out vind ik jammer, het had meer mogen afbouwen.
 
Mooi ruimtelijk dit, heel prettig om naar te luisteren. Ik zie mezelf wel in een kleine onderzeeër onder de noordpool duiken met deze muziek erbij. Of in een spacepod langs de maan :)
 
Zeker spacy en avontuurlijk. Ik had het wel mooi gevonden als er wat meer variatie in had gezeten, bijvoorbeeld in de hoeveelheid galm ook voor het ver weg/ dicht bij effect.
Lijkt me wel een leuke plugin, die ga ik eens checken!
 
Zeker spacy en avontuurlijk. Ik had het wel mooi gevonden als er wat meer variatie in had gezeten, bijvoorbeeld in de hoeveelheid galm ook voor het ver weg/ dicht bij effect.
Lijkt me wel een leuke plugin, die ga ik eens checken!
Soms ontstaan deze stukjes na een uur of 2 patchen en tweaken. Dus wordt eigenlijk als een polaroid opgenomen. De echte ster hier is ook de Hydrasynth die 90% is van wat je hoort. Die patch kan ik nog wel tweaken om de galm te moduleren ;) Spacecraft zorgt wel voor zalige textures/sequences in de achtergrond.
 
Interessant geluidslandschap, die Hydra blijft toch een interessante synth... En die app ga ik ook eens bekijken!
 
mochten ze in de ruimte industrial kennen, dan lijkt dit in hun platenbak te zitten :D
 
Allemaal alvast bedankt voor de comments op iets dat waarschijnlijk niet iedereen zijn ding is. Hydrasyth blijft voorlopig mijn fav synth om gedetailleerde ambient te maken. Spacecraft en sinds kort ook Fluss van Hainbach als granulair sauce erover.
 
Back
Top