Kreakleuter - Norsk idylle

Kan dit wel smaken. Een perfecte muzikale ondergrond voor een video over Noors natuurschoon. :okdan:
 
Lijkt me wel bijzonder om te bespelen. Mooi geluid, mooie sfeer. Panning werkt ook goed. Natuurschoon uit het noorden ik er wel uithalen.
 
Wat een fijn commentaar allemaal, dank. Ben heel blij dat jullie het kunnen waarderen, mijn jaar is al weer goed begonnen zo.
 
4 tracks, kan ik alleen van dromen. Mooie rustgevend muziek, kan de link wel leggen naar de Noorwegen.
 
ik vind dit prachtig, wat een sfeer! Wat een reclame ook voor een Haken Audio Continuum. Als ik er ooit een tegenkom...
 
Heel mooi. Ik ben al een paar keer in Noorwegen geweest en ik snap wat je bedoeld. Wonderschoon!
En met die 4track's.... gewoon fantastisch en ik doe het je miet na.
Ook geweldig hoe je het stereobeeld op deze manier hebt weten te bereiken.
 
Echt geweldig mooi vind ik dit :halleluja
Zo'n continuum geeft een organisch karakter aan het geheel wat ik erg kan waarderen.

Qua productie vind ik het dan weer net teveel galm wat er op zit, maar dat is duidelijk smaak.
 
best n luistermuziekje; niet zo mijn gemiddelde muziek maar ik kan er wel van genieten
 
Echt mooi! Ben onder de indruk :kimono: Je bewijst, net als o.a. Droomsfeer, dat muziek zonder drums echt goed kan klinken :engel:
 
Back
Top