Klinkske - Green Eyed Suicide Dub

Origineel en eigen. Lekker duister sfeertje. Ik word toch een beetje teveel afgeleid door de productie. Dat lippen/oversturen van die vocalen vind ik niet echt fijn en de algehele mix is ook niet echt mijn smaak. Maar punten voor creativiteit!
 
Soms krijg ik feedback als ik fx terugstuur naar zichzelf en dat kan ok zijn, maar de lijn is dun en vaak is t er dus inderdaad over. Het verdient vast een nieuwe poging. Maar t zal eerder een ander nummer worden dan een redo.

Dank voor de comments
 
Ga ‘m straks nog eens luisteren. In de verte doet me dit een beetje aan Radiohead denken
 
Ik kan het idee waarderen, suicide ja
Maar zoals al eerder gezegd, de delay maakt het hard
 
Mijn favoriet! :)
weet niet hoe stemmen werkt, maar ik houd hiervan!
 
Door de mix moet ik echt mijn geluid zachter zetten wat zonde is. Echo te hard, synthlijn te zacht en zoals eerder gezegt de panning veel te veel. Dat gezegd hebbende zit ik wel te wiebelen op mijn stoel en is hier zeker wat moois van te maken :)
 
Interessant, moeilijk aanhoorbaar ook wel, ligt in ieder geval total niet prettig in het oor, werd er een beetje misselijk van. Maar wel interessant. Al wil ik in the end vooral genieten van muziek en me er, ondanks dat ik geboeid ben, niet doorheen hoeven worstelen. Dit was 'hard werken' zeg maar ;)
 
Les voor mezelf: eens ab-en of de versie die ik klaarstoom om te sturen wel ok is. Ik heb nl de indruk dat ie veel meer fx heeft dan de eerdere versie die je op die forum kan vinden. En dat kan wel eens de “schuld” zijn vd mastering plugin of zo.
 
lekkere experimentele lofi dub heb je gemaakt, volgens mij hebben die twee Revox tapedecks van je overuren gemaakt? :D
Je track heeft door het herhalende motief in ieder geval genoeg samenhang terwijl er van allerlei spannende sounds en vocals langskomen, ik geef je een stem.
 
Les voor mezelf: eens ab-en of de versie die ik klaarstoom om te sturen wel ok is. Ik heb nl de indruk dat ie veel meer fx heeft dan de eerdere versie die je op die forum kan vinden. En dat kan wel eens de “schuld” zijn vd mastering plugin of zo.

ik zette deze voor het eerst op en herkende die eerdere versie, maar dacht wel "ah, nice, deze heeft meer een gezicht".. voor wat het waard is.. zo kwam 'ie gevoelsmatig binnen, (weliswaar ook) zonder te ab-en..
 
Best vreemd. Er was een dubloze versie ook en ik kreeg toch reactie dat die met dub meer in de smaak viel.
ach, het is geweldig, die reacites zetten de motivatie alweer aan.
zelf heb ik nog veel werk, ik begin maandag pas met luisteren naar de inzendingen en comments.
 
Bijzonder sfeertje! Ik moet zeggen dat ik wel wat moeite heb met de echo en het clippen daarvan. Maar deze track maakt de contest weer nèt wat diverser! :okdan:
 
grappig hoe het nummer aansluit bij dat van jserle. de player speelt ononderbroken, je merkt de overgang nauwelijks, nadien ontwikkelt het zich anders natuurlijk. Nice, ik vind het beter per keer dat ik het hoor.
 
Back
Top