ach ik dacht, ik doe eens alsof ik Suicide ben... Hun 1e lp

klinkske

Zit volgens de 10ers in de kelder alweer te niksen
Lid sinds
21 december 2007
Berichten
9.753
Locatie
Streek rond Herentals - België
2 antieke drumbakken, een orgelsound, een stem en n boel fx - zoals Suicide dat deed als 't chaos mocht zijn


doel was: lange tapedelay dubs die NIET over hun nek gaan en je oren kosten, ik faal regelmatig, je bent gewaarschuwd.

 
Geweldig!!!!!!!!!! Echt die vibe inderdaad!!! Zalige sound... Eigenlijk heeft een mens niet veel nodig he... Prachtig!!!!!
 
Ik heb alleen naar de laatste geluisterd, hoe origineel, dat lachen en dat kloppen op je wangen, leuk om naar te luisteren, super. ;)
 
Ja dat wang geklap klinkt fris door de fx, ook mijn favo stukje :) met dib nog lekkerder, vind ik zelf
dank voor t luisteren
 
Ik heb een luisteraar uit Vorselaar? Als die persoon dit leest, stuur me eens een PM :)
 
wow dit vind ik erg erg goed! heerlik.

(terzijde; suicide ken ik niet zo lang, eigenlik, Spotify, ja... de algoritmes werken goed voor mij, lepelt heel wat op voor mij, dat mij bevalt, zo heb ik heel wat leren kennen, of opnieuw... en suicide was een ontdekking.. maar nu weer los van suicide;)

ik heb de originele/1e versie geluisterd. zal ook eens de 2e luisteren. maar de 1e, ja ik val, val!
 
Back
Top