Gloomy's WIP-topic

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.129
Locatie
België
Hey luitjes,

Ik dacht zo bij mezelf: waarom maak je niet meer gebruik van de expertise van andere forumleden?
In plaats van alsmaar te zeggen: hij is al geupload op Youtube.

Daarom dit topic. Voordat ie online gaat, wil ik eerst jullie commentaar horen, alsjeblieft.

Mijn eerste wipje, 't zou fijn zijn zouden jullie de commentaar lezen onderaan de track.

Here he is:



Structureel zit er vast iets verkeerd, daar heb ik zeker jullie hulp bij nodig. Die off-sync vocal is bewust zo gedaan, mensen psychotisch maken, lol ;)

Allez, bedankt alvast.

Gloomy
 
Hola Gloomy,

Eigenlijk wel goed.
Maar ik mis wat variatie,je begint meteen met drums tot het einde en dan word het saai.
een beetje opbouwen bedoel ik.

Groeten van Andreos :)
 
Het was de bedoeling om de luisteraar te overladen met rythmes... geen goed idee. Terug aan de werktafel, dank je wel andreos :)
Oke gloomy,

Dan kan je net zo goed een drumcomputer door laten draaien.
Ik vind het ritme wel mooi hoor.
:)
Groeten van andreos
 
Hey, ik ben er weer, na een paar uur eraan gewerkt te hebben. De structuur is niet veranderd, wegens te moeilijk, maar ik heb er wel voor gezorgd dat ie niet zo boring is. Een dank je en wat uitleg staat in de commentaren van SC. Zelfde link:



Nogmaals dank andreos, meer feedback is welkom. Het Fl-studio project staat open voor jullie raad ;)
 
Op zich lekker ritme (drum en arp) en goede vibe maar eerlijk gezegd duurt de track me iets te lang voor wat er aan variatie in zit. Mag van mij na solo op 3:10 stoppen.
 
ik vind hem tof (radio edit gehoord), heel energiek, de blubber sound die in de plaats komt van de kick (of er overheen), neemt veel low end in, wordt misschien soms wat veel, maar weet niet zeker of het goed uit zou pakken met minder.
 
Lekker nummer hoor...:okdan:
heel vol... (bijna alle bass frequenties staan gelijk waardoor hij via de speakers wat mono overkomt)
De bass en drums iets beter (lees ruimtelijker) EQen...

Ik hoor The Prodigy en the Chemical Brothers...
Goed bezig!
yeh.png
 
ik vind hem tof (radio edit gehoord), heel energiek, de blubber sound die in de plaats komt van de kick (of er overheen), neemt veel low end in, wordt misschien soms wat veel, maar weet niet zeker of het goed uit zou pakken met minder.
Hey @jando , hartelijk bedankt voor te feed, man. Ja, hier op mijn monitor systeem klinkt ie goed. Jammer dat de honden mijne Seinnheiser hebben kapot gebeten!!
 
Lekker nummer hoor...:okdan:
heel vol... (bijna alle bass frequenties staan gelijk waardoor hij via de speakers wat mono overkomt)
De bass en drums iets beter (lees ruimtelijker) EQen...

Ik hoor The Prodigy en the Chemical Brothers...
Goed bezig!
Bekijk bijlage 3829277
Wow @Googol , wat een prachtige vergelijkingen, dank je wel hiervoor. De bass en de drum bevatten al wat reverb om het ruimtelijker te maken, in feite staat er ne reverb op de master. Ik zou niet weten hoe ik de bass en drums moet eq'n om hem ruimtelijker te doen klinken. Thanks bud!
 
Ik beschouw de track al zijnde af, dank jullie wel voor de medewerking. De af-versie staat hier:


Thnx allemaal,

Jan.
 
Mooi nummer en een stuk rustiger...:okdan:
en de opnamen is ook goed.
hele goede verbetering!:okdan:
vocoder vocals van het Internet?

oke hgh.png
 
Back
Top