• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Korg Kronos 1 met mankement - 485 euro

Prijs
485 Euro
Conditie
Defect

NicoNoise

Ouwe rot
Lid sinds
1 september 2002
Berichten
1.391
Locatie
vlakbij Apeldoorn
Hoi allemaal,

Vandaag besloot ik mijn Korg Kronos 1 te verkopen want ik doe er al tijden niets meer mee.
Dus eerst even testen of ie het nog doet, is al enige maanden niet aan geweest.
En oeps.... het OS wil niet meer laden :frons:

Ik vermoed dat de SSD het niet meer goed doet, dat is de meest voorkomende kwaal.
Daar ik hem toch wil verkopen ga ik er zelf liever niet mee aan de slag, want wat voor SSD zal ik er inzetten, dat is beter als iemand die de Kronos zou willen hebben voor zichzelf uit kan kiezen.
Ik heb de originele restoration DVD's niet meer, ik heb wel een download van de iso-files, maar deze heb ik nooit gebruikt, dus weet niet 100% zeker of ze correct zijn.

Kortom, er is wel wat werk aan, anderszins is ie qua looks in prima conditie, altijd in mijn studiootje gestaan.
Maar vandaar de aangepaste prijs.

Grtz Wan


Overview2.jpeg
SystemStartupFailed.jpeg

Knoppen.jpeg
Buttons.jpeg


Achterkant.jpeg
InDoos.jpeg
 
Back
Top