U-He Zebra2+Dark Zebra Legacy Dag 99 euro - 15-11-2022

LupkeII

Stamgast
Lid sinds
28 mei 2020
Berichten
399
Locatie
Pijnacker
Vrije vertaling uit de U-he nieuwsbrief:

U-He Zebra Legacy Day: 15 november 2022

Wat is Zebra Legacy?
Zebra Legacy is Zebra2 met al onze Zebra-soundsets gratis (inclusief The Dark Zebra), allemaal voor de buitengewoon genereuze prijs van € 99. Dit stelt ons in staat om Zebra2 nog vele jaren te onderhouden terwijl we ons concentreren op de ontwikkeling van Zebra3... en verder.

Wanneer?
Zebra Legacy is vanaf 15 november verkrijgbaar in onze webwinkel en vervangt alle afzonderlijke producten.

Er zijn 3 scenario's:
1) Als je al een licentie hebt voor Zebra2 en The Dark Zebra...

Gefeliciteerd! Download Zebra Legacy eenvoudig van onze website en installeer het. U ontvangt ook een gratis licentie voor Zebra3 zodra deze beschikbaar is.

2) Als je al een licentie hebt voor Zebra2 maar niet voor The Dark Zebra...

Gefeliciteerd! Download Zebra Legacy eenvoudig van onze website en installeer het. Je kunt ook upgraden naar Zebra3 voor slechts €30 zodra deze beschikbaar is.

3) Ik heb Zebra2 nog niet - wat zijn mijn opties?

Je kunt wachten tot 15 november en Zebra Legacy kopen voor € 99, of Zebra2 nu kopen, alle soundsets gratis krijgen op of na die datum – en ook een upgradepad naar Zebra3 behouden. Dus om het beste uit uw upgrade-opties naar Zebra3 te halen, raden we aan om Zebra2 vóór 15 november te kopen.

OPMERKING:
Omdat Zebra Legacy zo'n ongelooflijk koopje is, bieden we geen upgradepad naar Zebra3 aan voor licenties die op of na 15 november zijn gekocht!
Dus is Zebra3 aan de horizon? Hoewel we de laatste tijd grote vooruitgang hebben geboekt, moet u begrijpen dat we nog geen ETA voor Zebra3 kunnen opgeven!

 
ik kijk nu ook even op de website, het was al aangekondigd, maar Urs, heeft soms de neiging de aankondiging wat te ingewikkeld te brengen, of het ligt aan mij...

ik heb zelf Zebra 2 + The Dark Zebra.. eigenlik alleen Zebra 2 gebruikt, terwijl de The Dark Zebra, om te programmeren, ook een erg goed ding is, maar ik verdwaalde al heerlik in de oscillators van Zebra 2...

Zebra legacy is dus geen nieuwe plugin vorm, maar gewoon Zebra 2, met alle soundsets... ik hoop dat je die niet hoeft te installeren, want gebruik ze niet...

als ik het goed begrijp?
 
@vink,

Klopt helemaal. Zebra2 met alle soundsets inclusief Dark Zebra. Dus inderdaad een 'koopje' voor mensen die Zebra2 niet eerder prijstechnisch binnen hun bereik hadden.

En jij krijgt dus, net als ik, Zebra3 gratis als 'ie op de markt komt. Maar dat duurt vast nog wel een jaartje denk ik.
 
De gratis upgrade naar legacy en voor 30 euro tzt upgraden naar Zebra 3, voor Zebra 2 owners, vind ik ook een prima deal.
 
Urs heeft op z'n forum op KVR vaak over Zebra 3 geschreven, en het is wel duidelijk dat het niet voor dit jaar is. Hij heeft al wel veel meer tijd gehad om de oscillators en andere elementen te ontwerpen en programmeren, dus er is eindelijk beweging in de zaak. Ik had zelf Zebra 2 al, dus ik ben heel blij dat The Dark Zebra daar zomaar bijgekomen is! €30 als upgrade naar Zebra 3 is ook een fantastische deal, dus ik kijk opnieuw enorm uit naar de uiteindelijke release, hopelijk toch over niet veel langer dan een jaar...
 
Hmm, Zebra staat nog wel op mijn vizier, 99 euro is een mooi prijsje. Maar 199 gaat me toch wel te ver, jammer dat er alleen een upgrade prijs voor deeltje 3 is als ik de volle mep betaal. Ik sla maar over denk ik dan.
 
@Jason31 er was de 25% kode, via bitwig.... ze kondigen het net aan, wanneer die kode niet meer werkt...

Zebra 2 en HZ heb ik nog beide in de NI sale, 50% discount gekocht.

hoe duur Zebra 3 wordt? dat is een beetje de vraag.

maar om Zebra 2 te kopen, alleen maar om spekulatie..

@redraceriot , het zal iig niet meer zó lang duren, al is Zebra 2 een synth die je jaren kan bezig houden, ik zit niet echt op Zebra 3 te wachten, toch benieuwd.
 
@Jason31 er was de 25% kode, via bitwig.... ze kondigen het net aan, wanneer die kode niet meer werkt...

Zebra 2 en HZ heb ik nog beide in de NI sale, 50% discount gekocht.

hoe duur Zebra 3 wordt? dat is een beetje de vraag.

maar om Zebra 2 te kopen, alleen maar om spekulatie..

@redraceriot , het zal iig niet meer zó lang duren, al is Zebra 2 een synth die je jaren kan bezig houden, ik zit niet echt op Zebra 3 te wachten, toch benieuwd.
Ik kan me alleen de gratis u-he synths herinneren die je bij een bitwig upgrade kreeg. Het is denk ik de keuze om nu 200 euro neer te leggen, en om deeltje 3 voor 30 euro krijgen. Of vanaf 15 Nov 100 euro neer leggen, en vervolgens 200 euro voor deeltje 3. Aan discounts doet U-He bijna nooit. Ik had via die NI sale alleen Diva gekocht. Is inmiddels alweer 2 jaar geleden, ben bang dat zo'n sale niet meer komt.
 
Back
Top