• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

NEVE R6 / High-end 500 series Rack met (AMS) Neve & GreatRiver modules

Prijs
4750 Euro
Conditie
Nieuw

Sander02

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
26 mei 2002
Berichten
5.103
Locatie
Hellevoetsluis
Te koop, een high-end Neve Rack model R6 met de volgende inhoud:
- 2x AMS Neve 1073LB
- 1x Neve Portico 517
- 1x GreatRiver GR32 EQ harrison
- 1x GreatRiver PWM-501 compressor
- 1x Superhandige 19" koffer
- alle doosjes + blind panels aanwezig

De GreatRivers zijn nieuw aangekocht, ook het R6 rack is nieuw.

Tussentijds, is het R6 rack door AMS Neve UK volledig vervangen, slechts omdat de gaten op mijn model ontbraken om de rack-oren te kunnen bevestigen.. de service van hen is daarmee uitstekend te noemen! Ook het R6 rack, is dus hagelnieuw (staat nog een forum topic over op SF over de rackoren).

Deze set is, ondanks dat ik een draagtas erbij heb, altijd thuis gebruikt in rookvrije studio.

Wie een High-end super rack zoekt: Sla je slag!
IMG_20220728_201400.jpg
20220919_075359.jpg

Alle items zijn nog nieuw te koop, voor een totaal nieuwprijs van +/- 5700,-. Dat kan met lange levertijden zijn, ondanks dat sites "op voorraad" aangeven.
Ik ben op zoek naar een totaalpakket verkoop, vooralsnog verkoop ik geen losse modules. Alles is volledig en uitgebreid te testen op afspraak (Desgewenst een microfoon of bronmateriaal beschikbaar).

SF prijs 4750,-

**Zal vanavond nog iets scherpere foto's uploaden**
 
Back
Top