Flitskoopjes: alle snelle deals van synths & gear

Ik heb er 3 maar te weinig plek. Grr..
Echt? ik dacht dat je die van jouw verkocht had.

Ik moet me ook inhouden.
Maar 1 is voldoende... of ik koop alleen de VCO's voor in mijn eurorack
 
Ja klopt, maar ik had ze weer terug gekocht, stonden aan 330 euro eind vorig jaar op Amazon (de blauwe) in kon me niet inhouden. Ik ga er iig 2 neerzetten nog ergens.
 
De maand voor black friday geeft de beste kansen, in ieder geval, de afgelopen 2 jaar.
 
Persoonlijk zie ik geen reden om er meer dan 1 in huis te hebben. Anders had er nú 1 in m'n mandje gezeten ;) . Ik heb het al eens gezegd maar ik zeg het graag nog een keer: de hoeveelheid synth voor je geld is echt waanzinnig bij dit ding. Alleen al de utilities (onderste rij) ben je makkelijk het dubbele aan kwijt als je dat in eurorack formaat bij elkaar bouwt.

aan de andere kant, misschien is dit als pokemon: gotta catch 'm all! pas als je alle drie de kleuren in huis hebt is je studio compleet :P
ik heb mijn 3 ondertussen al verkocht, was zo direct mijn ding niet en had alles eigenlijk dubbel in eurorack. 1 was voor mezelf bedoeld, andere 2 voor goede kennissen.
 
Tsja ach, ik had het plan een 4 voice te maken, maar ivm de ruimte ga ik dat toch maar niet doen. :)
 
Laatst gewijzigd:
Ja daarom komen die iets lager is de lijst uit en zijn het slechts onderbazen :-)
 
De UNO synth pro is weer beschikbaar bij Thomann voor 222. Paar weken geleden ook en toen was hij snel uitverkocht.

 
De UNO synth pro is weer beschikbaar bij Thomann voor 222. Paar weken geleden ook en toen was hij snel uitverkocht.

Klopt het dat je deze ook als externe fx processor kan gebruiken via de audio in?
 
Klopt het dat je deze ook als externe fx processor kan gebruiken via de audio in?
Er zit een audio in op via minijack. Volgens mij alleen mono en geen gain control. Gaat door de filter en FX.

De interface voelt een beetje goedkoop maar de sound is dik in orde. Voor 222 euro ontzettend veel synth voor je geld.
 
Nog 1 beschikbaar

 
Hier toch echt niet beschikbaar, vaag alsof ze er nog 1 in het magazijn hebben gevonden. Achja, was leuk geweest maar was er niet naar op zoek
 
Back
Top