Flitskoopjes: alle snelle deals van synths & gear

Ik las ergens dat de Alpha 80 EVO voldoende bas gaf zodat een sub niet meer nodig zou zijn.

Ik weet niet wat beter is, Alpha 65 EVO met sub of Alpha 80 zonder?
 
ik zou sub apart nemen, zodat je m kan uitschakelen wanneer t niet nodig is. Zoals bij momenten wanneer er mensen hinder van kunnen hebben, of je zelf ff genoeg hebt vd beuk :beard:
Mijn sub staat niet vaak aan in de studio. In de werkruimte (waar ik herstellingen doe) altijd, maar zachtjes en om te luisteren. Niet om te analyseren.
 
Ik weet niet wat beter is, Alpha 65 EVO met sub of Alpha 80 zonder?
Heb je ooit eerder een sub gehad? Ik weet niet hoe je woont maar je studio moet wel een beetje uit de buurt van buren zijn.
Maar Ik vind het veel beter klinken omdat hoe goed/duur je monitors zijn. Ze krijgen meer rust in wat ze moeten weergeven.
Dus of een drieweg monior of een tweeweg met sub zou mijn advies zijn. I love it

Mijn sub staat altijd aan en nu draai ik ook op minder DB
 
Mijn monitors zijn 15", ik blijf maar even weg van de subs. :engel: Met de slechte opstelling en hoge noisefloor die ik heb is het toch niet de eerste prioriteit.
 
IMG_4021.jpeg
 
is er al, ze beginnen langzaam met T-shirts clonen zag ik.
Behringer " CLASSIC" range.. wel 35% korting nu..dus zeker niet of topic

Screenshot 2023-12-13 at 21.12.30.png
 
En bedankt voor de reminder, moest nog ff bij redbubble wat shirts halen voor onder de boom ;)
 
Back
Top