• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Allerlei Kawai en Yamaha synth & drum

Prijs
1 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

Rvooh

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
9 december 2002
Berichten
7.299
Locatie
la côte belge
Opkuis, enkele zaken mogen weg wegens overcompleet.

Yamaha RY-30: 230 euro
=> technisch perfecte staat, maar de vorige eigenaar is er niet zo braaf mee geweest dus van de hoekjes links en rechts vooraan is er een stuk uit.. Stevig ding verder, heeft me nooit gestoord.

Yamaha TG-33: 350 euro
=> vector synth, goede staat

Yamaha TX81Z: 200 euro
=> Technisch perfect, uiterlijk was hij als nieuw maar wegens ongelukje bij het versturen van de vorige eigenaar heeft een rack-oor een duw gekregen. Heb dit terug "recht" getrokken en toestel intern nagezien. Dus enkel 1 rack oor ziet er wat minder uit.

Kawai K1: 100 euro
=> Voice Crystal 1 card bijgeleverd

Kawai K4r: 200 euro
=> Zeer goede staat behalve wat krasjes op de rack oren. Originele voeding, Nederlandstalige handleiding en bijhorende patch sheet.

Kawai XD5: 200 euro
=> Originele voeding. Engelse handleiding, wave list en patch list. Mist volume kapje en sommige van de patch drukknoppen werken niet meer (goed). Heb ik zelf nooit eerder op gelet wegens gebruik Midi editor. . Normaal zal ik deze nog herstellen zodra ik tijd heb.


Alles komt met een voeding of voedingskabel
Prijzen zijn richtprijzen en alles is bespreekbaar.
Foto's op aanvraag.
 
De TG33 is verkocht.

TX81Z, K1, K4r en XD5 zijn voorbehouden..

De RY30 kijkt me ondertussen aan en zeg "ik wil nog niet weg"
 
Zijn nog over:

Kawai K1: 100 euro
=> Voice Crystal 1 card bijgeleverd. Kan verstuurd worden, zit zelfs al in een doos ingepakt klaar voor verzending!

Yamaha RY-30: 230 euro
=> technisch perfecte staat, maar de vorige eigenaar is er niet zo braaf mee geweest dus van de hoekjes links en rechts vooraan is er een stuk uit.. Stevig ding en mooi ding verder, heeft me nooit gestoord.
 
Back
Top