Black Friday

Nap

Gedreven door GAS
Meestal gaan ze redelijk naadloos over in Christmas/Holliday/New Year sales. Maar is per aanbieder anders. Op hun website staat meestal wel hoe lang acties geldig zijn.

Stephen

The Gate is open: Tidal,,
nergens aangekondigd.

Tal-software 40% korting. Geen idee tot wanneer.

Bijvoorbeeld een Tal J-8 van 93 voor 56 euro.

die TAL sampler wordt ook bij andere shops verkocht, maar mss nu duurder ??

Phontaq

+---O---+
Een paar scherp geprijste synths bij Star's Music uit Frankrijk, zoals de Cobalt 8M, Matriarch, Peak, TR-06 en nog wat:
Black Friday

Ik heb vorig jaar wat bij ze besteld en dat werd vlot en zonder problemen in Nederland geleverd. Qua service & support heb ik geen ervaring, maar ze hebben iig fysieke winkels in Frankrijk.

musica

Trance is my middle name
reFX (Nexus) heeft nu ook Black Friday, tevens hebben ze net Vanguard 2 released.

Vanguard weer terug....gaaf! werkte al lang niet meer, maar vroeger in veel tracks gebruikt. Had nog een licentie en een upgrade kost maar 49 euro. Meteen besteld :)

vink

atropos-krans-os
in de meest diepteloze stad van dit kale land
Dawesome Novum (en andere Tracktion software) 50%, via jrrshop met GROUP of FORUM (meestal geeft GROUP meer korting), meer korting;

wordt dan ongeveer 76 dollar...

Rhizomatic Plasmonic, voor 99 euro;

Morty-C-137

Stamgast
Wauw! Ik had een sale van Klevgrand verwacht voor Black Friday, maar niet zulke diepe discounts! 😱

Mooi dat ik de laatste sale heb gelaten, nu kan ik Fosfat en REAMP voor bodemprijzen op pikken.

Stephen

The Gate is open: Tidal,,
Vengeance Sound: -33%

Maar k ga een usb switchbox verder gebruiken om de elicencer te delen over twee mac's
k heb geen nood aan twee phalanx exemplaren,,

quifster

Gepokt en gemazeld
izotope heeft behoorlijk goede black friday deals nu. Waaronder ook Ozone 10 producten!

NandoPando

DOLLE MAN
Doet Bax dit jaar eigenlijk wel aan BF? normaal zijn ze heel ruim op tijd schreeuwerig met de extra kortingen,, vorig jaar kon je van tevoren inschrijven, iets met "exclusieve aanbiedingen" dit was nog een oude video van 2021

wat denken jullie?

mcbcool

Ouwe rot
Bij "Sonic academy" tot 70% korting op hun welbekende Ana Synth (versie 2.5 is nu uit), Kick: 40% korting en op sample packs ook grote kortingen...ik ben alvast fan van hen