even voorstellen

XAMP

Nieuwkomer
Lid sinds
28 september 2022
Berichten
1
Locatie
's-Hertogenbosch
Hoi,

Mijn naam is Rob.

Al een groot aantal jaren als hobby bezig met elektronica, muziek en geluidsopnames in combinatie met MIDI en Cubase professional + absolute collection en andere VST's. Opnames gemaakt voor uitvoeringen van musicalgroepen en arrangementen en composities voor koor en dans. Speel momenteel als toetsenist bij de 6 persoons formatie Salty Souls uit Zaltbommel met een repertoire van popmuziek, balads en wereldmuziek

In 2018 bij Willem-Twee studios in 's-Hertogenbosch de advanced course elektronische compositie gevolgd bij Armeno Alberts en verslingerd geraakt aan elektronische sounds. Sinds 2018 actief bij soldeer club ModLab, FAQ-lab en bezoeker van FAQ -festival. Als DIY voor de Willem-Twee studio's de nodige uitbreidingen gebouwd en reparaties gedaan. Zoals voor Studio 1: 12 kanaals Sinus naar pulse convertors, 12 VCA's, 6 in polariteit regelbare signal rectifiers en een 12 kanaals power sequencer om alle apparatuur in/uit te schakelen; voor Studio 2 de Pin matrix sequencer voor het aansturen van het Concusor drumrack. Het recentste ontwerp is de Telefunken Variospeed waarmee in Studio 2 zowel handmatig als met een controlvoltage de bandsnelheid van de 15A recorders kan worden gestuurd.
Zelf thuis de gelukkige bezitter van een bescheiden echte vintage Korg MS10 en zo af en toe in de gelegenheid om mij helemaal uit te leven op het geweldige vintage synthesizer park van Willem-Twee studio's w.o. de ARP2500.

Ik hoop via het forum nieuwe ideeën op te doen.
 
Welkom🌞
 
Back
Top