Robert van Future World Orchestra:  "Mijn eerste Moog kostte 8000 gulden"

Robert van Future World Orchestra: "Mijn eerste Moog kostte 8000 gulden"

Leuke podcast zeg! Ik was als tiener destijds vooral onder de indruk van de track Roulette en deze klinkt nog steeds leuk. Hoewel de versie die op Spotify staat niet de originele versie is volgens mij...die vind ik echt beter.
Het emailmarketing verhaal klinkt me wat ouderwets, bijna jaren 90, in de oren. Volledig voorbij gaan aan social media? Nou ja, misschien werkt het gewoon wel...
En nog iets, mis ik in de podcast nu gewoon een stukje muziek van Desire? Of heb ik niet opgelet?
Ik heb er van genoten hoor!
 
Het emailmarketing verhaal klinkt me wat ouderwets, bijna jaren 90, in de oren. Volledig voorbij gaan aan social media? Nou ja, misschien werkt het gewoon wel...
Ik denk het wel en ik zit nu ook op zijn mailinglijst. Robert maakt het via zijn mail heel persoonlijk en benadert je als een vriend. Als een artiest dat bij je doet, geeft dat natuurlijk een bijzonder gevoel. Daarnaast is e-mail veel 'intiemer' dan sociale media, dat langs je heen vliegt. In je Inbox steek je bewuster tijd.

En nog iets, mis ik in de podcast nu gewoon een stukje muziek van Desire? Of heb ik niet opgelet?
Geen idee, ik heb er willekeurg wat korte stukjes ingemonteerd.

Ik heb er van genoten hoor!
Dank en dit stimuleert om door te gaan.

Vrijdag neem ik een aflevering op met de drummer van LAKSHMI. Die zag ik laatst optreden en hij combineert drums met samplers en een Moog. Dat zag en klonk geweldig en toen ik hem benaderde via Instagram, was hij meteen enthousiast. Dat is ook het leuke van de podcast, mensen zeggen heel snel ja.
 
Vrijdag neem ik een aflevering op met de drummer van LAKSHMI. Die zag ik laatst optreden en hij combineert drums met samplers en een Moog. Dat zag en klonk geweldig en toen ik hem benaderde via Instagram, was hij meteen enthousiast. Dat is ook het leuke van de podcast, mensen zeggen heel snel ja.

Leuk, ik ga weer luisteren als het zover is!

Ongevraagd lever ik een verzoekje in. Rob Papen als gast? Heeft recentelijk met Ron Boots een briljante Klaus Schulze tribute afgeleverd.
 
Ongevraagd lever ik een verzoekje in. Rob Papen als gast? Heeft recentelijk met Ron Boots een briljante Klaus Schulze tribute afgeleverd.
Die is te druk. Ik heb hem vorig jaar benaderd en hij staat er positief tegenover, maar heeft steeds geen tijd. Heb de bal nu bij hem neergelegd, maar als maanden niets meer gehoord. Misschien heb jij nog een ultiem argument? 😊
 
Die is te druk. Ik heb hem vorig jaar benaderd en hij staat er positief tegenover, maar heeft steeds geen tijd. Heb de bal nu bij hem neergelegd, maar als maanden niets meer gehoord. Misschien heb jij nog een ultiem argument? 😊
Nou ja, dat de druk vanuit de community nu toch ook wel toeneemt en er steeds vaker naar gevraagd wordt... :)
 
Back
Top