Overstayer modular channel huren

User87

Nieuwkomer
Lid sinds
29 oktober 2018
Berichten
18
Beste leden!

Al een tijdje overweeg ik om een "Overstayer Modular Channel" te kopen maar aangezien het een flinke investering is zou ik de module het liefst een week of 2 willen testen zodat ik zeker weet dat het een toevoeging is.
Heeft iemand deze in zijn bezit en zou deze willen verhuren? Voor een goede prijs. Uiteraard moeten we dit goed regelen verzekeringstechnisch.

Ik sta in geschreven als bij de KVK en werk al meer als 10 jaar als freelancer! Gevestigd in Noord-Brabant.

Mvg Frank
 
Ik heb d'r geen, maar je kunt bij winkels toch kopen met bedenktijd? Dat je hem koopt, uitprobeert en terugstuurt als-ie niet bevalt? Zeker als bedrijf moet er bij zo'n aankoop toch iets af te spreken zijn, zou ik verwachten.
 
Ik ben de naam kwijt maar er is mij ooit verteld over een toko waar je kunt kopen op afbetaling, en gedurende (een deel van?) de afbetaal periode kun je de hardware dan teruggeven en stop je met betalen. En je hebt ook de optie om als je de hardware sowieso wilt houden in 1 keer het restbedrag af te tikken. Een soort huurkoop met optie tot annuleren. Business model zal wel iets met rente zijn en eventuele hardware die terugkomt zullen ze ook wel alsnog goed kunnen verkopen.
 
Fabrikant zit in de US en er is een behoorlijke wachtrij voor deze units dus helaas kunnen bovenstaande tips niet..
 
Ik ben de naam kwijt maar er is mij ooit verteld over een toko waar je kunt kopen op afbetaling, en gedurende (een deel van?) de afbetaal periode kun je de hardware dan teruggeven en stop je met betalen. En je hebt ook de optie om als je de hardware sowieso wilt houden in 1 keer het restbedrag af te tikken. Een soort huurkoop met optie tot annuleren. Business model zal wel iets met rente zijn en eventuele hardware die terugkomt zullen ze ook wel alsnog goed kunnen verkopen.
Dat waren deze lui, volgens mij:

 
Back
Top